אורט עירוני ד' במודיעין מוביל חינוך חדשני בלמידה מרחוק

ארבעה בתי ספר בלבד מתוך כלל בתי הספר ברשת אורט נבחרו להשתתף בתוכנית חווייתית המאפשרת לתלמידים לבחור מגוון רחב של קורסים מעניינים ומרחיבי דעת בלמידה מרחוק אחד מהם הוא אורט עירוני ד' בעיר

בית הספר אורט עירוני ד' ממשיך להוביל את תחום החינוך הטכנולוגי והחדשני, והפעם עם יוזמה פורצת דרך המאפשרת לתלמידי כיתה ח' ללמוד מגוון קורסים רלוונטיים למאה ה-21 באמצעות למידה מרחוק.

בית הספר הוא אחד מארבעה בתי ספר בלבד, שנבחרו מתוך כלל בתי הספר ברשת אורט, להשתתף בתוכנית החווייתית המציעה לתלמידים אפשרות לבחור מבין מגוון רחב של קורסים מעניינים ומרחיבי דעת.

בין היתר, פיתוח תוצרים יצירתיים בבינה מלאכותית, תקשורת משא ומתן, חינוך פיננסי, חקר קבלת החלטות ועוד. הקורסים נלמדים בלמידה מרחוק על-ידי מומחים בתחומים השונים. כך שהתלמידים מקבלים תוכן איכותי ומקצועי.

ההתאמה האישית היא מילת המפתח בתוכנית החדשנית. התלמידים בוחרים את הקורסים מתוך מגוון רחב של אפשרויות, תוך התייחסות לתחומי העניין, הכישורים והשאיפות העתידיות שלהם . גישה זו מאפשרת לכל תלמיד לפתח את עצמו בתחומים בהם הוא באמת מעוניין.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן