אור יהודה מוקירה תודה למתנדבי העיר שפועלים בשגרה ובחירום

כ-200 מתנדבים הגיעו לערב הוקרה מיוחד שנערך עבורם בזכות פעילותם הנמרצת בשלל תחומים. ראש העיר, ליאת שוחט: “אתם לא רק מכפיל כוח, אתם הלב והנשמה של הקהילה”. הזמר אודי צברי הופיע, תעודות הוקרה חולקו למתנדבים

כ-200 מתנדבים הגיעו אתמול (רביעי) לערב הוקרה מיוחד שהתקיים עבורם ברחבת היכל התרבות כדי להגיד להם תודה על הפעילות הענפה שלהם שמתקיימת במהלך כל השנה, ובמיוחד בזמני חירום. באור יהודה מתקיימים שלל מיזמי התנדבות, חלקם מופעלים על ידי העירייה ו”נפגשים” וחלקם מתקיימים באופן פרטי ועצמאי לטובת התושבים. המתנדבים קיבלו תעודת הוקרה ותשומת לב מיוחדת באירוע שנערך עבורם.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, בירכה אותם וציינה: “לא פעם אני אומרת שאתם הרבה יותר ממכפיל כוח עבור העיר – אתם הלב והנשמה שלה, ורק יחד איתכם אנחנו יכולים לצלוח את האתגרים הרבים שלנו. אני שמחה לראות אתכם בכל מקום – בשגרה ובחירום. אתם עושים זאת באהבה גדולה. משקיעים זמן יקר – הזמן הפרטי שלכם. אתם יוצאים מאיזור הנוחות שלכם כדי לעשות טוב למען האחר, וזה פשוט מדהים לראות את הושטת היד הזו, עם כל הלב והנשמה, בכל יום ובכל שעה”.

האירוע התקיים בהשתתפות סגני ראש העיר, עופר בוזי ושלמה זלמן סיונוב, המשנה לראש העיר ויו”ר הנהלת “נפגשים”, משה פטל, וחברי המועצה ספיר חבסוב ואבי כץ. על הפקת האירוע הייתה אמונה מחלקת משאבי קהילה באגף שח”ק יחד עם חברת “נפגשים” מרכזים קהילתיים.

באור יהודה כאמור פועלים שלל מיזמי התנדבות, ביניהם הכנת מזון והכנת כריכים, חלוקת מזון, איסוף וחלוקת ציוד למשפחות, שיעורי עזר לתלמידים, מיזם פעילים קהילתיים למען תושבי השכונה ותושבי הקהילות השונות, משמרי שכונה, קורס סע”ר למתן סיוע עצמי ראשוני של הרשות, איסוף סלי מזון במהלך כל השנה, ועוד פרויקטים רבים.

לאחר דברי המכובדים התקיימה הופעתו של הזמר אודי צברי ולהקתו שהרקידו את המתנדבים. כיבוד קל הוגש למשתתפים ובסיומו של האירוע חולקו לכל המתנדבים תעודות הוקרה.

משה פטל, המשנה לראש העיר ויו”ר הנהלת “נפגשים”: “אנו מוקירים את העבודה הנפלאה שאתם עושים עבור הקהילה. אתם הלב הפועם של העיר שלנו והשפעתכם על חיי התושבים ניכרת בכל פינה. אין ספק שהמסירות שלכם מביאה אותנו לשיאים חדשים”.

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן