אור יהודה: העירייה תרגלה תרחיש של משבר מים

כחלק מהמשך ההיערכות להרחבת החזית הצפונית, העירייה תירגלה פריסת עמדות לחלוקת מי שתייה בשיתוף עם תאגיד מי שיקמה. כמו כן, תורגלה הובלה של מיכלית מים גדולה שתפקידה למלא את המיכלים המוצבים ברחבי העיר

עיריית אור יהודה ממשיכה להיערך לתרחישי החירום, וביום חמישי האחרון היא קיימה תרגיל המדמה תרחיש של משבר מים בו תיתכן הפסקת מים ממושכת. תרגיל זה מתקיים כחלק מהמשך ההיערכות של העירייה להסלמה במצב הביטחוני ופתיחת חזית לחימה בגזרה הצפונית. במסגרת התרגיל, תורגלה פריסת עמדות לחלוקת מי שתייה בשיתוף עם תאגיד המים מי שיקמה.

התרגיל התקיים בחניון איילת השחר בצהריים וכלל הובלה של מיכל מים בנפח של 5 קוב ע”י משאית להובלת מכולות, והצבתו בצורה בטוחה ומאובטחת בחניון באופן יציב שאינו פוגע בתושבים או בסביבה. לכל מיכל 8 ברזים המאפשרים חלוקת מים ל-8 תושבים בו זמנית. במסגרת התרגיל, תורגלה גם הובלה של מיכלית מים גדולה שתפקידה למלא את מיכלי המים המוצבים ברחבי העיר.

מטרת התרגיל הייתה למדוד ולבחון את פריסת הציוד לחלוקת מים של מי שיקמה מהרגע בו מוכרזת שעת חירום וצורך לחלוקת מים לתושבים ועד הפריסה בשטח. התרגיל התקיים גם בעיר חולון ובחן את היכולות של תאגיד המים לספק מים לתושבים במספר רשויות בו זמנית בעת מצב חירום ומשבר מים מתמשך.

זה המקום לציין כי תאגיד המים מי שיקמה פועל בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ובעת חירום יספק מי שתייה לתושבי העיר. את התרגיל באור יהודה הוביל אגף הביטחון והחירום בראשות כפיר אדרי יחד עם אגף תנופ”ה ומי שיקמה.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: “אנחנו ממשיכים לתרגל את מצבי החירום המשתנים כדי לדאוג לכך שנדע לספק את המענה הטוב ביותר בזמן אמת. תרחיש של משבר מים רלוונטי תמיד, ובמיוחד בתקופה הנוכחית, אבל אני סמוכה ובטוחה שהעובדים שלנו יחד עם תאגיד מי שיקמה ערוכים בצורה המיטבית ואנו נמשיך ונתרגל זאת”.

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן