אולם מלא מפה לפה במופע הסליחות באור יהודה

המופע התקיים במסגרת פרויקט "בימות פיס" של מפעל הפיס, בהשתתפות הזמרים קובי אפללו ושי צברי שביצעו קטעי שירה מהמקורות ושירים מהרפרטואר האישי שלהם

מופע סליחות מרגש התקיים מול אולם מלא מפה לפה, בהשתתפות האומנים קובי אפללו ושי צברי, בהיכל התרבות בעיר במסגרת פרויקט בימות פיס המתקיים בכל הארץ ומסייע להנגיש מופעי תרבות לקהילה.

האירוע נערך בהובלת האגף לתרבות ואירועים בניהולה של חנה פיזואטי יוסף, ובמהלכו שולבו קטעי שירה מן המקורות, שירי נשמה יהודית, שירים מן הרפטואר של האומנים וכן קטעי הומור קצרים שהלהיבו את הקהל.

באירוע השתתף סגן ראש העיר, עופר בוזי, שבירך את הקהל והודה למפעל הפיס על פרויקט בימות פיס המנגיש מופעים גדולים לקהל הרחב במחירים לכל כיס. עוד ציין כי דווקא בימים אלה כשהמדינה כולה בלחימה ובמצב חירום, טוב לראות אולם מלא במופע סליחות לקראת יום הכיפורים, ושלח חיזוקים לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, איחולי החלמה לפצועים וברכה לשובם של החטופים.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "המופע הזה הוא ביטוי לחוזק הקהילתי של אור יהודה, שממשיכה לשמור על תרבות, ערכים ושמחת חיים גם בזמנים מאתגרים. פרויקט 'בימות פיס' מאפשר לנו להנגיש תרבות איכותית לכולם, וזה מרגש לראות את התושבים מגיעים ומתחברים לערב ייחודי כזה דווקא בתקופה זו. כולנו תקווה שכל חיילינו יחזרו הביתה לשלום, שכל הפצועים יחלימו וכמובן ש-101 החטופים שלנו יגיעו לכאן במהרה".

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן