“בסוף, לשמור על המשפחה שלי זו הגאווה האמיתית” – סמ”ר תובל יעקב צנעני הי”ד

“בסוף, לשמור על המשפחה שלי זו הגאווה האמיתית”, אמר תובל בראיון שהעניק לפני שנה. “אני גאה להיות לוחם ומרגיש שהעבודה שאנחנו עושים היא מאוד משמעותית, האחריות לשמור על האזרחים שמגיעים לציר היא שלנו”

אבל כבד נפל על העיר קרית גת עם היוודע דבר נפילתו של סמ”ר תובל יעקב צנעני ז”ל.

במסרון שהעבירה אתמול בערב לדיירי הבניין בו הם מתגוררים כתבה האם מיכל: בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בננו תובל יעקב צנעני בקרב בעזה. הלוויה תערך בעז”ה מחר בשעה 13:00 בחלקה הצבאית שבבית העלמין בקרית גת.

רק לפני שנה, בחג הסוכות, התראיין תובל אשר שירת כתותחן בחיל השריון ביחד עם הוריו, על עשייתו באחד הצירים היותר רגישים בארץ – בכביש 10 – הנמצא בשטח צבאי סגור לאורך השנה. חלק מהכביש היה נפתח בחגים לטיולים, בהתאם למצב הביטחוני. בסוכות אשתקד, בין החיילים שנשלחו לשמור על המטיילים בחג נמצא תובל. ומי בא לבקר ולטייל? משפחתו. “החלטנו להגיע לטייל בציר לכבוד חג סוכות, אנחנו משפחה שאוהבת מאוד את הנוף המדברי”, סיפרה מיכל אמו של תובל לוואלה! תיירות. “מאוד התרגשתי כשהבנתי שתובל ישמור עלינו בזמן שאנחנו מטיילים בציר, זו גאווה ענקית. זה נותן לנו כהורים פרספקטיבה על החיים. אתה פתאום מבין שהילד שלך גדול ושומר על כולם, אתה לא זה שעוטף אותו יותר, אלא שהוא זה שמגן עליך ועל כל המטיילים באזור”.

“בסוף, לשמור על המשפחה שלי זו הגאווה האמיתית”, אמר תובל. “אני גאה להיות לוחם ומרגיש שהעבודה שאנחנו עושים היא מאוד משמעותית, האחריות לשמור על האזרחים שמגיעים לציר היא שלנו”

הלוויתו תיערך היום – יום ג’, כ”ב בכסלו התשפ”ד, 5 בדצמבר 2023, בשעה 13:00 בבית העלמין בקרית גת.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל | ארכיון דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן