Scootair קורקינט חשמלי היחידי המיוצר בישראל

מתעניינים ברכישה של קורקינט חשמלי? זה הזמן להכיר את Scootair, הקורקינטי החשמלי היחידי המיוצר בישראל

בשנים האחרונות, תוכלו למצוא ברחובות ישראל, יותר ויותר דגמים של קורקינט חשמלי המיוצרים על ידי חברות שונות מסביב לעולם, ביניהם דגמים של חברת Scootair הישראלית, העוסקת ומתמחה בתהליכי פיתוח, ייצור ושיווק של קורקינטים חשמליים.

מהיכן הכול התחיל?

חברת Scootair נוסדה בשנת 2013 על ידי עודד מזרחי ואיציק קלדרון, צמד יזמים המגיעים מעולם האופנועים, מתוך מטרה לייצר קורקינטים חשמליים בעלי התנהגות וחוויית רכיבה בטוחה, אמינה ובעיקר חווייתית ומהנה. לאחר מספר שנים מיום הקמתה ולאחר אינספור קילומטרים של מבחנים מאומצים, בעזרת מהנדסים ותעשיינים מובילים מישראל, פותח הדגם הראשון של הקורקינט החשמלי הישראלי. כיום, החברה מפתחת מספר דגמים שונים של קורקינטים חשמליים תחת המותג Scootair, כאשר כל אחד מהם הינו פטנט ישראלי רשום המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.

חשוב לציין שרכיבי ההנעה השונים מגיעים אומנם מיצרנים מובילים בחו"ל, אך המוצר עצמו משלב הרעיון ועד רגע עלייתו לכביש הוא מוצר כחול לבן – גאווה ישראלית.

מה מייחד ומאפיין את הקורקינטים של חברת Scootair?

מעבר לעובדה שמדובר במוצר כחול לבן, היודע לייצר בכל אחד ואחת מאיתנו תחושת גאווה ישראלית, הקורקינטים החשמליים של חברת סקוטאייר הם בהחלט מוצרי רכיבה העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולמות הדו גלגלי בכלל ובתעשיית הקורקינטים החשמליים בפרט.

בראש ובראשונה, חשוב לציין שמדובר בקורקינט חשמלי המשלב בתוכו מנוע חשמלי חזק ועוצמתי המסוגל להאיץ במהירות ולאפשר לכם מביצועי כביש ברמה גבוהה מאוד בהשוואה לקורקינטים חשמליים אחרים המיוצרים במקומות אחרים. בנוסף, חשוב לציין שדגמי קורקינט חשמלי סקוטאייר מגיעים עם מערכת בולם זעזועים המשפרת במידה רבה את היציבות והשליטה על המכשיר ובתוך כך מעניקה לכל רוכב את הביטחון הנדרש לו גם במהירויות גבוהות.

דבר נוסף המאפיין ומייחד את הקורקינטים החשמליים של חברת סקוטאייר הישראלית, בא לידי ביטוי בעיצוב המודרני והמלוטש לפרטי פרטים. בנקודה זו, נציין שכל רכיבי הקורקינט מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה על מנת לספק לרוכב את העמידות של הקורקינט ומצד שני לאפשר לכם ליהנות ממכשיר אמין הדורש מכם תחזוקה מינימאלית בלבד.

והתוצאה, קורקינט ישראלי שמצד אחד יודע לתת עבודה ומצד שני מאפשר לכם ליהנות מעיצוב מודרני עם נוכחות. תוסיפי לכך את העובדה שאתם מקבלים שנתיים אחריות במעמד הרכישה ותבינו שאין הצעה משתלמת יותר לרכישת קורקינטים בישראל: גם מוצר משלנו – כחול לבן,  גם מנוע עוצמתי ומערכת בולם זעזועים, גם עיצוב קפדני וגם ייצור מחומרי גלם איכותיים בלבד.

הדגמים השונים המיוצרים על ידי החברה מאפשרים לכם לבחור את הדגם הנכון והמותאם ביותר לצרכי הרכישה והשימוש שלכם, בין אם מדובר בקורקינט חשמלי לרכיבה יומיומית ובין אם מדובר במכשיר קורקינט אותו אתם רוכשים לצרכי פנאי בלבד. כך או אחרת, תוכלו להבטיח לעצמכם את הקורקינט המומלץ ביותר על ידי מספר הולך וגדל של רוכבים בישראל.

גם אתם מוזמנים לנסיעת מבחן בחינם!

אם גם אתם חשבתם על רכישת קורקינט חשמלי בזמן הקרוב ומחפשים את הדגם הנכון ביותר עבורכם, זה הזמן לנסיעת מבחן בחינם על גבי אחד או יותר מדגמי הקורקינטים החשמליים של חברת סקוטאייר. כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר החברה ונציגי השירות יצרו אתכם קשר (מהר ככל האפשר) על מנת לתאם גם לכם נסיעת מבחן במהלכה תבינו לבד את היתרונות המשמעותיים של סקוטאייר על המתחרים.

צילום: PIXABAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן