Coface BDI מציג: קפיצה ענקית ביציבות הכלכלית של קריית אונו

הדירוג חדש של חברת המידע העסקי Coface BDI מציג קפיצה ענקית ביציבות הכלכלית של קריית אונו.

קריית אונו בתנופה כלכלית!

חברת המידע העסקי Coface BDI בוחנת מדי שנה את כל אוכלוסיית העיריות והמועצות בישראל לפי היציבות הפיננסית שלהן. הדירוג מבוסס על נתונים מבוקרים עבור כלל הערים והרשויות לשנת 2022 ועל מספר מדדים שמשקפים את יכולת העיריות לעמוד בהחזר חובות, לצד מדד יעילות.

בין הבולטות בדוח מופיעה עיריית קריית אונו (העיר היחידה מבין כל הערים בבקעת אונו שנכנסה לדירוג) שעשתה את אחת הקפיצות הגדולות ביותר מבין כלל הרשויות. מהמקום ה- 33 בדו”ח הקודם זינקה למקום ה-20 וזאת בזכות התנופה המסחרית שהעיר עוברת בשנה האחרונה.

חשוב לציין כי לצד העלייה המשמעותית ביציבות הכלכלית של עיריית קריית קריית אונו, צפויות לה עליות נוספות בשנים הקרובות עם התקדמות ופיתוח מרכזי התעסוקה והמסחר החדשים שיוסיפו לעוצמה והיציבות הפיננסית של העירייה.

ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין:

“אין ספק כי הדו”ח קובע כי קריית אונו על המסלול הנכון. עם התכניות שיש לנו לשנה הקרובה ולשנים קדימה, אני סבורה ובטוחה כי קריית אונו תמשיך לטפס במעלה הדירוג ולהיות אחת מהרשויות היציבות כלכלית שיש. הדבר יוביל גם לשדרוג השרות לתושב בכל התחומים המוניציפליים, נושא הקרוב לליבי. אני גאה להוביל את העיר שלנו ולהעניק לכל התושבים שלנו את השירותים הטובים ביותר ואת היציבות שנדרשת בימים אלו יותר מתמיד”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן