זהו המינוי החדש של שירין נאטור חאפי מלוד

שירין נאטור חאפי, מנהלת בית הספר למדעים ולהנדסה אורט לוד, נבחרה פה אחד על ידי וועדת הבוחנים לתפקיד מנהלת אגף א' חינוך ערבי במשרד החינוך. שירין תהא האישה הראשונה אשר תאייש תפקיד חשוב זה. היא תקדם את היעדים המרכזיים של מערכת החינוך הערבית ובהם הטמעת תהליכים של חדשנות פדגוגית, השבחת איכות ההוראה, צמצום פערים לימודיים, חיזוק ההיבטים הרגשיים והחברתיים של התלמידים.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ומנכ"לית המשרד, הגב' דלית שטאובר ברכו את שירין, וציינו כי שירין מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום החינוך, היכרות מעמיקה עם השדה החינוכי ועם הצרכים של האוכלוסייה הערבית. יש לה יכולות מוכחות בתחום הניהול, בהובלת תהליכים חינוכיים רוחביים, ובשינויים חברתיים. מהלכים אלה התבצעו לאורך כל הדרך בשותפות של כלל האוכלוסיות יהודים וערבים. במלאכתה ובמנהיגותה היא הוכיחה הלכה למעשה מהם חיים בשותפות. השרה והמנכ"לית הוסיפו כי אין להן ספק, שכל אלה יהוו מסד איתן שיסייע לשירין בהתמודדות עם האתגרים המורכבים והגדולים הניצבים בפנינו, ובהובלת היעדים של מערכת החינוך הערבית.

לשירין ניסיון ניהולי עשיר ושורה ארוכה של הישגים בתפקידים השונים בהם כיהנה. לאורך העשור האחרון הגב' חאפי כיהנה מנהלת בית הספר הערבי למדעים ולהנדסה "אורט לוד" וחברת הנהלה בבית הספר אורט ע"ש זייל לוד. נוסף לזאת, שירין מילאה שורה של תפקידים ציבוריים, בהם: חברה בוועד המנהל במכון דווידסון למדע, חברה בוועד המנהל בחברה למתנ"סים, חברה בוועד מנהל ברשות השידור, וחברה בוועד המנהל בקרן לפיתוח לוד. נוסף לכל אלה, שירין היא בוגרת תכנית העמיתים של ארגון מעוז, במסגרתה היא הובילה ברשויות המקומיות בחברה הערבית תהליכים אסטרטגיים שנועדו לקידום מערכת החינוך ברשויות אלה.

לאורך עבודתה זכתה שירין במספר פרסים, בהם פרס "אות האבירות" מטעם מרכז פרס לשלום, פרס מנכ"ל רשת אורט ופרס חינוך לשותפות. הגב' חאפי היא בעלת תואר ד"ר לשם כבוד ממכון וייצמן למדע, ובעלת תואר שני (MA) ותואר ראשון (BA) בשפה וספרות ערבית מאוניברסיטת בר אילן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן