במשטרה בודקים האם חשוד שפרץ הלילה לבית בשיכון סלע הוא הפורץ הממשש

שודד

לפנות בוקר שמעו בני משפחה משיכון סלע רעשים בתוך הבית, הבעל קם לבדוק והבחין בחשוד שבורח מחצר ביתו.

בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר פרץ החשוד, לבית ברחוב בורוכוב שבשיכון סלע. החשוד הסתובב בחדרי הבית, הצליח לגנוב ארנקים,  כסף ואופניים חשמליים. בעל הבית שמע רעשים, יצא אל חצר ביתו והבחין בחשוד שבורח על גבי אופנים. הבעל רדף אחריו אך הוא הצליח לחמוק ממנו. במקביל הזעיקה אישתו את כוחות המשטרה שהגיעו לשכונה ופתחו בסריקות אך כעבור מספר דקות משלא הצליחו לאתר את החשוד הם חדלו מחיפושים.

גורם שמעורה בפרטים אמר כי "כל הכיוונים של זהות החשוד נחקרים, לאור העובדה שהחשוד כהה עור נבדק כיוון נוסף של אותו "פורץ ממשש" שעדיין לא נתפס. עובדה נוספת שמכוונת לפורץ הממשש היא שעת ההתפרצות שארעה בדומה להתפרצויות הקודמות – בסביבות 2 בלילה וכן העובדה כי כמו בכל המקרים הקודמים, גם כאן מדובר בבית פרטי".

כזכור ביום ראשון פרסמנו לראשונה ב"רחובות היום" על חשוד, שפרץ לבית ברחוב יגאל יחיא בשכונת מרמורק, הוא ליטף את אשת הבית שהתעוררה בבהלה, בעלה התעורר ורדף אחר החשוד אך לא הצליח לתפוס אותו.

מקרה דומה אירע ברביעי שעבר לפנות בוקר, ככל הנראה אותו חשוד פרץ לבית ברחוב זרח שעובי גם הוא בשכונת מרמורק, ניגש לחדר השינה של ההורים, מישש את גופה של בעלת הבית וכשזו התעוררה הוא ברח שארנקה בידו, גם במקרה הזה רדף הבעל אחר החשוד אך לא הצליח לתפוס אותו.

המקרה הראשון אירע בשבת שעברה בשיכון סלע, חשוד כהה עור פרץ אל אחד הבתים, אישה צעירה שגרה בו דובבה אותו ובזמן שהיא הלכה להגיש לו כוס מים היא הזעיקה את המשטרה. החשוד הבין זאת וברח מהמקום, שכן שעבר במקום ניסה לאחוז בו אך הוא נחלץ מזרועותיו וברח.

היום (חמישי) זו ההתפרצות הרביעית אולם הלילה לא ניגש הפורץ אל חדר השינה אלא גנב פריטים יקרי ערך וברח. מאז המקרים הללו הפכו השכונות המערביות, סלע ומרמורק לשיחת היום בעיקר בקרב תושביהם, במשטרה תגברו את הסיורים בשכונות ופתחו בחקירה. פחד התושבים ניכר בשל העובדה כי אותו "פורץ ממשש" עדיין מסתובב חופשי והציפיה היא שתחנת המשטרה בפיקודו של סגן ניצב שרון מנור תצליח לתפוס אותו ולהביא לסיום הסיוט של התושבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן