רחובות פתחה את חגיגות העצמאות עם עשרות אלפי תושבים בפארק המייסדים

בתום שנתיים של חגיגות צנועות במיוחד, לבשה העיר רחובות חג לרגל 74 למדינת ישראל ועשרות אלפים יצאו לחגוג את עצמאותה של ישראל. פארק המייסדים התמלא מפה לפה בעשרות אלפי תושבים כבר מהשעה 20:00 בערב. אלפים נוספים גדשו את רחוב הרצל שנסגר לתנועה. “אחרי שנתיים של קורונה, אנחנו שמחים לחגוג יחד את יום העצמאות למדינה. ישראל היא פלא גדול, והגיעה להישגים גדולים בתוך זמן קצר וכל זה בזכותכם – בזכות המשאב האנושי”, אמר ראש העיר רחובות רחמים מלול בהתרגשות.

לערב העצמאות הכינו בעיריית רחובות ובחברה העירונית ערב בלתי נשכח שהותאם לכל סוגי האוכלוסייה ברחובות. על הבמה המרכזית בפארק המייסדים מגוון אמנים- הדג נחש, שפיטה, ואלרי חמאתי, אבי ווסה ו״נתי הגעתי הופעתי״ במופע לילדים. כמו כן העירייה והחברה מקיימות גם בימת זמר עברי עם עינת שרוף ומירי גבריאלוב, בימת זמר מזרחי עם ישי לוי וזמרים נוספים ובימת מוזיקה חסידית עם ישי לפידות וזמרים נוספים. היום (חמישי) יתקיים מסע האופניים המסורתי של רחובות “רוכבים בעצמאות”, שייצא לדרך השנה במעמד ראש העיר, רחמים מלול, אשר יזניק את הרוכבים, ובהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות ובשעה 20:00 (חמישי 5.5) תתקיים בפארק המייסדים קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר רחמים מלול, ובה תופיע להקת טיפקס, יחולקו תעודות הוקרה למובילים בני רחובות שהגיעו להישגים מיוחדים השנה, ולזוכים בתחרות ״הבניין היפה של רחובות״ . האירוע בהנחיית השחקן דניאל גד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן