CENTRO – מתחם משרדים ומסחר חדש בשטח של 25 דונם יוקם במערב רחובות

תמונה1

שדרוג משמעותי לעסקים למסחר ולמקומות העבודה ברחובות: קרן הריט מניבים, חברת יוחננוף וחברת פרשקובסקי משיקות בימים אלה אתCENTRO, מתחם משרדים ומסחר רחב מימדים במערב העיר. המתחם ממוקם על ציר התנועה המרכזי “דרך הים”, בצומת הרחובות גד פיינשטיין, דרך הים ומוטי קינד, בפארק העסקים רחובות, ע”ש הורביץ.

המתחם משתרע על 25 דונם וכולל כ-12,000 מ”ר שטחי מסחר וכ-16,000 מ”ר משרדים בבניין בן 6 קומות. בנוסף למבנים הקיימים במתחם, קיימות זכויות בניה להקמת כ-2,000 מ”ר נוספים של שטחי מסחר. שטחי המסחר הנוספים ייבנו בעתיד, וצפויים לכלול בשלב מאוחר יותר, גם תחנת רכבת שנייה בעיר רחובות.

לדברי תמר בן ארי, מנהלת המתחם: השקת מתחם CENTRO ברחובות מהווה בשורה גם לעסקים וגם לתושבי העיר. המרכז ישרת את תושבי האיזור ויציע שפע של מקומות חניה, מגוון עסקים רחב, ותוספת משרדים וחברות שיגדילו את היצע התעסוקה בעיר. גם עבור העסקים מדובר בבשורה, שכן המתחם מציע ריכוז עסקי מסחר אטרקטיביים, לרבות פתרונות הסעדה ובילוי, בקרבת השכונות המערביות של רחובות בפרט, כמו גם לתושבי הסביבה בכלל. כיום, היצע מרכזי המסחר המגוונים באזור הינו מוגבל. המתחם מציע מחירים אטרקטיביים של דמי השכירות ושל דמי הניהול, ועם איכלוסו המלא יצור תעבורה גבוהה, ובסה”כ עסקה משתלמת לעסקים השונים.

מבעלי המתחם נמסר עוד, כי כ-70% משטחי המסחר וכ-50% משטחי המשרדים כבר הושכרו לשוכרים איכותיים ומגוונים, ויתרת השטחים נמצאת בהליכי שיווק מתקדמים, בהם רשת הסופרמרקטים יוחננוף הינה שוכרת העוגן במתחם ומפעילה סניף חדש ומרשים בשטח של כ-5,000 מ”ר; חנות אופנה מרשת “פוזה” בשטח של כ-1,500 מ”ר; חנות ג’מבו סטוק המשתרעת על כ-600 מ”ר, גרובר פארם – חוות דגים וציפורים בשטח של כ-150 מ”ר; סניף של גרעיני עפולה בשטח של כ- 180מ”ר; דוקטור דרינק (ממכר משקאות חריפים, יינות וטבק) בשטח של כ-220 מ”ר; סניף של ניצת הדובדבן בשטח של כ-220 מ”ר; גלידה “גולדה” המשתרעת על כ-150 מ”ר וסניף של רשת בורגרים בשטח של כ- 120 מ”ר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן