הודעה חשובה לצרכני הדבש האלרגיים לחלב וכן לשומרי הכשרות

 

בהמשך להודעתה של חברת “יד מרדכי” אודות הימצאות עקבות מזעריות של חלבון חלב בדבש, פועל משרד הבריאות, לבדיקת הימצאות חלבון חלב בדבש של משווקים נוספים בישראל.  חברת “יד מרדכי”, מבקשת מצרכנים בעלי אלרגיה לחלב, שלא לצרוך דבש טהור מפרחי בר, בצנצנת או בקבוק לחיץ בכל סוגי המשקלים והגדלים אשר מסומנים ב”עדיף להשתמש לפני” מתאריך 2/1/2025 ועד לתאריך 14/4/2025. 

משרד הבריאות ממליץ לבעלי אלרגיה לחלב לא לצרוך דבש, מחשש שמכיל רכיבי חלב ברמה מסוימת. המשרד יעדכן את הציבור עם קבלת ממצאי הבדיקה. חשוב לציין כי כל מוצרי הדבש, בטוחים לצריכה עבור צרכנים שאינם אלרגיים לחלב.

בעקבות פניות שהתקבלו מצרכני דבש האלרגיים לחלב, הוחלט בשיתוף עם עמותת יהל, לבצע בדיקות מעבדה, שבעקבותיהן נמצאו עקבות מזעריות של חלבוני חלב באחד ממקורות הדבש של דבש יד מרדכי. שאריות אלו, נובעות ככל הנראה מהדבורים, עקב הזנת הדבורים בחלבוני חלב או הימצאות על יד מקורות עם חלב.

דבש זה, בו נמצאו עקבות חלבוני החלב, מקורו בחו”ל והוא מהווה חלק מהבלנד שמרכיב את דבש יד מרדכי ביחד עם הדבש הישראלי עקב מחסור קבוע בדבש בארץ.
החברה פועלת לאיסוף המוצרים והוספת הסימון “עלול להכיל חלב” .
.
לברורים ניתן לפנות באמצעות “צור קשר” באתר https://www.strauss-group.co.il/cs_form/

או בטלפון 6860

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן