בשיתוף "רחובות היום": 100 ילדים מקריית משה ייהנו מטיסה בכדור הפורח של פרי נדל"ן

דיירי "פרי פלייס" לא לבד: לבקשת "רחובות היום" ובעקבות פניות רבות מצד משפחות המעוניינות להביא את ילדיהם לטיסה בשמי רחובות בכדור הפורח שחג מעל פרוייקט הנדל"ן של היזם אלדד פרי, החליטה חברת הנדל"ן לתרום עשרות טיסות עבור ילדי קריית משה אשר יוכלו לעלות לסיבוב קסום בכדור הפורח.

המדובר בכדור הפורח שחג בשמי רחובות, כחלק מהפנינג מכירות חגיגי לסיום השיווק של הבניין האחרון בפרויקט "פרי פלייס" שברחוב הרצל 238 ברחובות – אחד הפרויקטים החשובים בעיר רחובות בשנים הקרובות, כזה שאמור להביא להגדלת היצע הדירות הקטנות המוצעות להשכרה לסטודנטים, הנמצאים במצוקת דיור גדולה באזור השופע במוסדות אקדמאים.

במסגרת הפנינג המכירות ״לילות לבנים״, לסיום השיווק של הבניין השלישי והאחרון, נהנים רוכשי הדירות להשקעה לסטודנטים, מטיסה חווייתית בכדור פורח או במסוק המוצבים במקום, לטיסה לילית חווייתית המשקיפה אל המתחם מלמעלה, העיר רחובות כולה ואזור השפלה. משרדי המכירות, אגב, פתוחים מ-19:00 ועד 23:00 בלילה.

כזכור, לאחרונה אישרה הועדה המקומית לתכנון ובניה את הפרוגרמה שהגישה פרי נדל״ן ואישררה בניית 750 יח״ד שישמשו למעונות סטודנטים בפרויקט, זאת תוך מתן הערות ותנאים שעל פרי נדל״ן לקיים. בימים אלה משלים משרד האדריכלים "טיטו" את התיקונים בתכנית והיא צפויה להיות מוגשת בצורה מתוקנת לשביעות רצונה של עיריית רחובות בשבוע הבא. ההנחה היא כי בוועדה אשר תתקיים ב-30 ביולי תאושר התכנית על כל היבטיה באופן מוחלט. במקביל, החלו בהליך להיתר חפירה ודיפון, כאשר הצפי לסיימם הוא בסוף אוגוסט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן