יום הקמפוס המסורתי התקיים בחטיבת הביניים ע”ש יצחק רבין

במסגרת יום הקמפוס, הגיעו הורי התלמידים והעבירו לתלמידים סדנאות העשרה והרצאות בתחומי ידע שונים בהם: תזונה, כלכלת בית, אנימציה ועריכה, מנהיגות אישית, בריאות גוף ונפש ועוד. חלקו השני של  יום הקמפוס יתקיים בחודש מאי הקרוב. 

מנהלת חטיבת הביניים, קלימי נחמיאס: “היה זה יום מופלא, שמעיד על הקשר המצויין בין בית הספר להוריו.תלמידים גילו התעניינות  מרבית, זו הייתה פלטפורמה נהדרת  להידוק הקשר בין דור ההורים לילדיהם, בד בבד עם  ,שיעור מנהיגות הלכה למעשה וביטוי לערכים כגון: נתינה והתנדבות”.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “אני מברכת על היוזמה הברוכה  של מנהלת חטיבת הביניים  הגברת  קלימי נחמיאס ,בשיתוף  הנהגת ההורים .  להפיק  יום כזה אינו דבר של מה בכך, הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היום עבר בהצלחה מרובה והותיר טעם של עוד ורצון לקיום ימים פוריים ומרתקים כאלו בעתיד. אני מבקשת לברך את המתנדבים ולהודות לנציגי הנהגת  ההורים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן