ישיבת מועצת העיר החלה חצי שעה לפני מועדה המקורי

חצי שעה לפני שתוכננה החלה ישיבת מועצת העיר ה-48 להתנהל בשל אורכה והנושאים הרבים עליהם ידונו במהלכה חברי המועצה. לרשות קהל התושבים המתעניינים בה הועמד מסך ענק בו מוקרנת הישיבה בזמן אמת.

כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום”, עבור תושבי העיר הוקרנה הישיבה על גבי מסך ענק מחוץ לחדר הישיבות בשל רצונם של מספר פעילים המתנגדים להחלטה למנות רב שני לעיר להפגין בנושא בפני ראש העיר, רחמים מלול וחברי המועצה, שמרביתם הצביעו בעד ובעיקר בכדי למנוע התקהלות מיותרת. בסופו של דבר לאור הפרסומים ויתרו הפעילים על הגעתם.

המורה של המדינה שרית זלצמן זכתה לכבוד גדול כאשר ראש העיר רחמים מלול הציג אותה בפני חברי המועצה ושיבח אותה. זלצמן אף קיבלה זר פרחים ותעודת הערכה על פועלה והכבוד הגדול שהביאה לעיר רחובות.

גידול של 322% מ2012 עד 2017

במהלך הישיבה אישרו חברי המועצה את פרוטוקולי ועדת הכספים לרבות תקציבים בלתי רגילים גם לרכישת שני רכבי טיאוט כבישים בעלות של 1.3 מיליון שקלים על חשבון קרנות הפיתוח של העירייה, תב”ר מרפ”ד קריית משה ואישור תקציב חיצוני בסך 565,350 ש”ח וכן עדכון תב”ר התחדשות עירונית שעריים בסך כולל של 36,859 ש”ח על חשבון משרד השיכון.

המפגינים החליטו לבטל הגעתם. הלובי – ריק

עוד בפגישה: דו”ח דירקטוריון ה.ל.ר לשנת 2016, אישור החלטות ועדת כספים ואישור גובה שכרו של נפתלי אקרמן כמבקר העירייה, בשווי של 90% שכר מנכ”ל בהתאם להוראות משרד הפנים. בנוסף, הציגה מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה, את הדוח הכספי של החברה העירונית לשנת 2016 והגישה תמצית מנהלים לרבות סקירת פעילות החברה כאשר גולת הכותרת צמיחה אדירה – 322 אחוזים מאז 2012. כמו כן אןשרה הערבות בסך 3.75 מיליוני שקלים שניתנה לצורך השתתפות החברה במכרז לאירועי יום העצמאות לשנת ה-70 למדינה – והועברה לאישור משרד הפנים עליה נשאלה והבהירה כי גם אם תזכה החברה העירונית במכרז, לא תשתנה איכות הפעילות.

רגע מרגש נרשם כאשר נציגות מהקהילה האתיופית המתגוררת בבני משה הגיעה להודות לראש העיר וחברי המועצה אבאי זאודה וגיורא בן ארי על הסיוע בהקמת בית הכנסת ברחוב טוכמן אשר עוזר במיגור האלימות בין הקבוצות בתוך הקהילה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן