מרוץ גולני ה-31 התקיים במודיעין; ביבס לחיילים: “יש לכם מקום גדול בלב שלנו”

היום השני של מרוץ גולני ה-31 התקיים אתמול בעיר מודיעין. במסגרת המרוץ רצו לוחמי ומפקדי גולני כ-5 ק״מ יחד עם תושבי מודיעין. במהלך השבוע הקרוב החטיבה עתידה לרוץ 850 ק״מ מהחרמון ועד אילת ולעבור בחמש ערים מרכזיות: כרמיאל, מודיעין, ירושלים, אשדוד ואילת.

השנה המרוץ הינו בסימן ״גולני שלי-סיפור ישראלי״ ובמסגרתו לוחמי ומפקדי חטיבת העם, חטיבת גולני יעברו ב-32 אתרי מורשת חטיבתיים, יתנדבו בכ-25 מקומות התנדבות שונים וייכנסו ל-365 כיתות בבתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ ויקיימו שיח אודות שירות קרבי משמעותי וגיוס. מדברי מפקד חטיבת גולני, אל״ם ברק חירם: ״אני שמח מאוד שיש פה הרבה תלמידים ובני נוער ממודיעין יחד עם הלוחמים מחטיבת גולני שעזבו את הבית והמשפחה כדי לתת ולתרום למדינה שלנו. כל עוד יש נוער איכותי שיתרום למדינה שלנו יש לנו תקווה ועתיד״.

ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס: ״מודיעין מכבים רעות זכתה היום לארח את לוחמי חטיבת גולני. עברנו יום גדוש בפעילויות במהלכו ראיתי את החיילים במפגשים עם גמלאי העיר, עם בנות ובני הנוער בבתי הספר ועם ילדי גני הילדים. ראיתי חיילים וחיילות ערכיים, שורשיים, מתנדבים מכל הלב והנשמה. החיבור של מודיעין מכבים רעות עם לוחמי החטיבה הוא טבעי מאוד ויש לכם, מקום גדול בלב שלנו. מודיעין מכבים רעות מובילה בהתנדבות ובשירות המשמעותי לצה”ל ואין ספק שימים כמו אלה רק מגבירים את המוטיבציה של בני הנוער שלנו לתרום למדינה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן