יואל גמליאל מסכם שבוע: "היו לנו מלא רגעי גאווה, שמחה ואושר"

בניוזלטר שהוציא ראש מועצת גדרה יואל גמליאל הוא כתב לתושבים: "איזה שבוע היה לנו, מלא ברגעי גאווה, שמחה ואושר" ולאחר מכן פירט: "פתחנו את השבוע בגאווה עם אלוף עולם בגדרה! לירן כהן, בן 15 תלמיד תיכון דרכא רות זכה עם צוותו בקטגורית גיל 12-18 במקום הראשון במדליית זהב באליפות העולם באקרובטיקה שנערכה בבאקו, אזרבייג'אן. זוהי הפעם השניה ברציפות שהצוות זוכה באליפות העולם, כבוד גדול עבור המושבה שלנו. המשכנו בטקס מרגש בו הוחלף הפיקוד בתחנת המשטרה ביבנה. מפקד התחנה היוצא, סנ"צ שלומי בן שטרית, הוא שוטר, מפקד ואדם עתיר זכויות אשר תרם רבות לביטחון האישי והסדר בגדרה ובאזור כולו.
"אני מברך את מפקד התחנה הנכנס, סנ"צ שי גז, לרגל כניסתו לתפקיד ובטוח שתחת פיקודו שיתוף הפעולה בין המועצה לבין התחנה ימשיך לשגשג ולהביא את התוצאות הדרושות והראויות. כמו כן היה רגע של אושר בבית הנשיא לשם הגיעה אלמוג גנדר-בדוח. היא נשואה לאיתן, ואמא לגפן, שיר ונויה, תושבת גדרה, והיא גם קצינה מצוינת בחיל האוויר – אך מעל לכל, היא אמא של שיר, אשר מתמודדת עם שיתוק מוחין בעקבותיו היא מתניידת עם כיסא גלגלים. כחלק מתהליך ההתמודדות, החליטה אלמוג ללוות משפחות והורים אשר מתמודדים עם סיטואציה דומה – לתמוך, לחזק ולסייע. פעילותה המבורכת, המיוחדת ומעוררת ההשראה של אלמוג הביאה אותה השבוע לבית נשיא המדינה, יצחק הרצוג, לקבל הוקרה והערכה על פועלה. וזו הזדמנות להזכיר שגם את יום האישה הבינלאומי חגגנו השבוע – רגע נהדר להצדיע בו לכל נשות גדרה".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן