הוגש כתב אישום נגד "שודד הסיגריות" מגן יבנה

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד אווקב אייצ'או מגן יבנה לאחר שבחודש שעבר שדד באיומי סכין 2 חבילות סיגריות מחנות הנוחות "מנטה" בתחנת הדלק שבסטאר סנטר באשדוד. פרקליטות מחוז דרום כתב אישום בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן-קריקון, בתאריך 19.2.22 בשעה 23:50 נכנס הנאשם אל החנות בכוונה לגנוב סיגריות, כשהוא מחזיק ברשותו סכין יפנית וביקש מהמוכר שתי חבילות (פאקטים) של סיגריות מסוג "פרלמנט", המוכר מסר לידי הנאשם את הסיגריות בשווי כולל של כ-760 ₪ והנאשם יצא במהירות עם החבילות. המוכר רץ אחרי הנאשם ודרש לקבל את הסיגריות חזרה וצעק לו "זה יירד לי מהמשכורת". הנאשם הראה למתלונן את הסכין וניסה לתקוף אותו באמצעותה בבטנו ובידיו וברח מהמקום, סמוך לאחר מכן הגיעה המשטרה ביצעה סריקה ומצאה את הנאשם אך הוא החל בריצה מתוך כוונה להימלט והשליך את חבילות הסיגריות אל עבר השיחים. כשהמוכר רץ אחריו, החשוד שלף עליו סכין ואיים לדקור אותו. חנות הנוחות "מנטה".

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן