איזה כבוד!! אריאל אלפרט מאולפנת צביה ברחובות זכתה באות שרת החינוך

אריאל אלפרט מאולפנת צביה ברחובות, נבחרה כמצטיינת מחוז מרכז וזכתה באות שרת החינוך. אריאל, היא אחת מ-12 זוכים שקיבלו את האות היום (ראשון) בטקס שנערך בבית הספר הריאלי בחיפה ובו העניקה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, ל-12 תלמידי ותלמידות כיתה י"ב את פרס אות שרת החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל. זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך סיכם במשפט אחד את תחושת כולם: "גאווה לעיר רחובות שיש לנו תלמידים כמו אריאל שתורמים לקהילה".

12 התלמידים הזוכים נבחרו מבין 340,000 תלמידים הפעילים בתכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". מדובר בתלמידים ותלמידות שפועלים ללא לאות לקידומה של הערבות הדדית בחברה הישראלית, לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה ולתמיכה במשפחות מעוטות יכולת. מסורת הענקת הפרסים היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית, ובפיתוח מנהיגות צעירה, אחראית, שמחוללת שינויים בקהילה ובחברה.

אלעד ריבן ז"ל ראה את השירות למען הכלל כמשימת חייו. לאחר נפילתו באסון השריפה בכרמל, משרד החינוך אימץ את קידום הלמידה המשמעותית באמצעות פיתוח ויישום התוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית".

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: ״אלעד ריבן ז"ל ייצג בדרכו המסורה, ערכים של אכפתיות ואחריות מתוך רגישות ותודעת שליחות. מעשיו הנאצלים שוכנים עמוק בתוכנו והם נר שמאיר את הדרך לכל אורכה ומעגלי השפעתו הולכים וגדלים משנה לשנה. הרוח שפעמה בו ממשיכה לפעום בליבותיהם של צעירות וצעירים רבים שמתנדבים ותורמים ויוצרים שינוי בעולם". השרה ברכה את הזוכים והזוכות בפרס: "נערות ונערים, לצד לימודיכם עם המתח של מבחני הבגרות ובתוך אתגרי התקופה, אתם מוצאות ומוצאים את הזמן ובוחרים במעורבות חברתית שממלאת את הארץ בחסד גדול. תרומתכם היא גם מנוף לצמיחה עבורכם ועבור כל מי שבסביבתכם, ובמיוחד בשנה האחרונה שדרשה יציאה מהמוכר ומציאת כוחות חדשים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן