משטרת רחובות איתרה תלמיד תיכון ששיחק באקדח לאחר שתושבים מבוהלים צלצלו למוקד 100

משטרה מחוץ לחצר בית הכנסת

שכנים המתגוררים בסמוך לאחד התיכונים המוכרים בעיר הבחינו בצעיר שנמצא בתוך מתחם בית הספר ומשחק באקדח. השכנים הזעיקו שוטרים שאיתרו את התלמיד וגילו כי.. מדובר באקדח צעצוע.

אזרחים שהבחינו בנער האוחז בידו אקדח ומשחק עימו בחצר בית הספר נבהלו וכאמור קראו לכוחות משטרה שהגיעו במהירות למקום הבחינו בנער וכשהתקרבו אליו הבינו שמדובר באקדח צעצוע. בעקבות המצב הביטחוני הרגיש החליטו השוטרים לטפל בו כראוי, תחילה הם החרימו את האקדח ולאחר מכן עיכבו אותו בתחנת המשטרה, לשם זומנו הוריו בכדי לחתום כתב על לקיחת אחריות עליו.

אחד השכנים סיפר כי “ראיתי בחור שמשחק עם אקדח בידו, היתי בהלם, נבהלתי שלא יקרה כאן עוד רצח או אירוע חריג. לאחר מספר דקות פגשתי שכן אחר שגם ראה את הנער והזעקנו את המשטרה. אנחנו שמחים שלבסוף זה לא היה מחבל או אירוע אמת כי ממש חששנו. מנהלת בית הספר הגיעה לשוטרים ושוחחה איתם, היה לא נעים אבל גם היא הבינה את החששות שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן