מדהים!משלוחי המנות הכי שווים בגן יבנה!

הטלפונים של חן שגב, הקונדיטורית המוכשרת מגן יבנה לא מפסיקים לצלצל וכולם מזמינים את משלוחי המנות המיוחדים שלה לחג הפורים. כל אחד מהם, נוצר  באהבה ובהקפדה תוך שימוש במרכיבים הטובים ביותר. 

 

 

אצל חן שגב הקונדיטורית מגן יבנה, כל אירוע הוא סיבה למסיבה. רק הסתיים וולנטייז עם המארזים היפהפיים אותם רקחה באהבה תחת ידיה המוכשרות וכבר היא עומלת על מגוון רחב של מארזי משלוחי מנות מדהימים. במארזים של חן תוכלו למצוא בין היתר : מקרונים בשלל צבעים, אוזני המן מבצק פריך, עוגיות אמסטרדם, בראוניז שוקולדיים, מרנגים צבעוניים, כדורי קוקוס, כדורי שוקולד, קינוחים הכוללים בין היתר עוגות שוקולד הניתנות לקישוט וכיתוב ועוד ועוד. הכל מוכן מהחומרים האיכותיים ביותר ונמסר ללקוחות בשיא הטריות. אין ספק, משלוחי המנות המושקעים של חן שגב, יעשו למישהו את חג הפורים בגדול. מחירי המארזים נעים בין 50-300 ש”ח וניתן להרכיב מארז אישי המכיל כל העולה על רוחכם.

בשל ההזמנות הרבות, חן ממליצה להזמין משלוחי מנות כבר עכשיו. פורים כבר מחכה מעבר לפינה. תהיו מוכנים לשמח מישהו בגדול.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן