פרסום ראשון: רשת חוויות הודיעה לאהרון כהן על סיום תפקידו כמנהל אגף הצהרונים – זמנית: עדי דויטש יחליפו

עדי דויטש.|שיווץ החדשה|עצמאות שוויץ

תלונות רבות מידי מצד הורים על התנהלות הצהרונים לרבות שירות לקוי וחוסר מענה באגף הצהרונים של רשת חוויות, הובילה הבוקר (שני) למהלך המתבקש כאשר אהרון כהן, מנהל האגף, סיים את תפקידו, בהחלטה משותפת ולאחר שיחה בין הצדדים. המנכ"ל עדי דויטש הופקד לאייש באופן זמני את התפקיד.

עו"ד יניב מרקוביץ' עם מנכ"ל רשת חוויות, עדי דויטש. הודיעו לכהן על סיום תפקידו

כזכור, בסוף חודש ינואר החלה רשת חוויות, בהנהגת יו"ר הדירקטוריון, עו"ד יניב מרקוביץ' והמנכ"ל עדי דויטש, בתכנית שרגון (ראורגניזציה) שכללה מעבר אל מבנה חדש, בו תרוכז כל הפעילות השוטפת של צהרוני 'חוויות' בעיר תחת קורת גג אחת לצד הקשחת קוד ההתנהלות של אנשי הצוות כלפי הורים.

בימים ההם כונסו אנשי הצוות והובהר בפניהם כי קיימת חשיבות עליונה בכל צרכיהם של הילדים לצד רצונותיהם של ההורים וכי יש לרצותם עד תום. בתוך כך קיבלו העובדים מידע אודות המבנה אשר הוקם בשכונת אושיות ובו, בנוסף למשרדי ההנהלה והמזכירות, מתחם ג'ימבורי שיאושר לשימוש הילדים בזמן שהוריהם מקבלים שירות בעמדות הקבלה השונות.

תחום הגיל הרך המונה כ-120 מסגרות צהרונים תחת רשת חוויות

הרעיון מלכתחילה, היה להציב את תחום הגיל הרך המונה כ-120 מסגרות צהרונים במרכז, מתוך רצון לשפר ולייעל את השירות, לאור טענות ותלונות שהועלו על ידי הורים ברשת החברתית. במערך השינויים, נוספו שני אזורים נוספים לחמשת הקיימים, מתוך צורך הכרחי להוריד את העומס הקיים ממילא על המנהלים ובתוך השינויים האלה מונה אהרון כהן, מנהל אגף החינוך לשעבר.

מרקוביץ' ודויטש לקחו על עצמם בתחילת השנה ללוות את התהליך בכדי שבסופו של דבר תתקיים שביעות רצון מלאה של ההורים מן הצהרונים, אולם משראו כי בתום חצי שנת פעילות אין שינויים ממשיים כפי שסימנו כיעדים, הם נאלצו לקיים שיחה עם כהן ובמהלכה לסכם על הפסקת עבודתו. דויטש הופקד לאייש את המשרה עד למינוי חדש וכצעד הראשון פועל להעניק מענה מיידי לכל פניות ההורים. גורם ברשת סיפר כי "השנה, מדובר בשיא של נרשמים ולכן הרשת רתמה נציגים מכל המרכזים הקהילתיים בכדי לתגבר את אגף הצהרונים ולתת מענה להורים עד לשביעות רצונם ובעיקר כדי לשחרר את הפקק שנוצר בשל הביקוש הגדול".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן