הוארך מעצרו של נהג הרכב שהסיע ארבעה שוהים בלתי חוקיים ונמלט ממפקד תחנת רחובות

תחנת משטרת רחובות

בדיון סביב הארכת מעצרו של תושב דרום הארץ שנמלט אתמול מרכבו לאחר מרדף שערך מפקד תחנת רחובות, סנ"צ שרון מנור בעקבותיו, החליטה השופטת סמדר קולנדר-אברמוביץ' להאריך את מעצרו עד יום ראשון.

כזכור, אתמול בצהריים פורסם לראשונה ב"רחובות היום" אודות מבצע אישי של מפקד תחנת רחובות, סנ"צ שרון מנור אשר ביצע מרדף לאור יום אחר רכב שנמלט באופן שסיכן את הציבור. המרדף הסתיים בשטחים הפתוחים הסמוכים לעיר לאחר שנהג הרכב ויושביו נטשו את הרכב ונמלטו. כוחות גדולים שהגיעו לסייע בחיפושים בליווי מסוק איתרו את החשודים – שוהים בלתי חוקיים, תושבי השטחים, בזמן קצר ובמקביל נסרק הרכב ונמצאו בתוכו סמים וכן סכום כסף במזומן.

לאחר חקירתם הם גורשו אל מחוץ לתחומי הארץ ואילו הנהג, בן 21, נעצר. היום (שישי) בצהריים הובא הנהג לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה בפני השופטת התורנית סמדר קולנדר-אברמוביץ'. נציג המשטרה, רב סמל בכיר אילן לוי ביקש מהשופטת להאריך את מעצרו בשבעה ימים. לאחר מכן נשאל על ידי סנגורו של הנהג, עו"ד משה אלון מספר שאלות, בין השאר תהה כיצד הם יודעים כי החשוד נהג הרי הוא נעצר בשטחים הפתוחים מחוץ לרכב וטען כי "החשוד מסר שם של אדם אחר שנהג ברכב".

סנ"צ שרון מנור. היה זה שהחל את המרדף

נציג המשטרה השיב: "נכון, הוא מסר, אבל גם מפקד התחנה זיהה את אותו כאותו בחור שנהג וברח". אלון שאל: "איך מפקד התחנה זיהה אותו, הוא היה חלק מהמרדף?". נציג המשטרה השיב "מפקד התחנה היה זה שהחל את המרדף. היה שלב שהוא עמד במקביל אליו בצומת כלשהו ואז הוא החל לברוח תוך כדי שמפקד התחנה מדבר איתו".

עו"ד אלון טען עוד כי מדובר בתיק פשוט וביקש לשחרר את החשוד אולם המשטרה סברה אחרת ואף ייחסה לו חמישה סעיפים של עבירות בהם נהיגה פוחזת של רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, החזקה בסמים לצריכה עצמית, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והסעת שוהה בלתי חוקי ברכב. בנוסף ציין נציג המשטרה שמדובר באסיר משוחרר. בתום הדברים הורתה קולנדר-אברמוביץ' על הארכת מעצרו עד ליום ראשון בצהריים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן