באר יעקב ממשיכה להתפתח עם כיכרות חדשות צבעוניות

באר יעקב מתחדשת בימים אלו באלמנטים עיצוביים יפהפיים שיותקנו בשבוע הבא בכיכרות החדשות ברחבי העיר. לכיכרות אלה משמעות רבה. לדברי ראש העיר ניסים גוזלן, האחת, המייצגת את עברה של באר יעקב הינה כיכר חלוצי מעברת חוטר, כהוקרה לתרומתם של חלוצי המעברה בהתיישובות של שנות ה50.

לדברי גוזלן “תושבי המעברה חיו בתנאים קשים כאשר בלבם מהדהדת תחושת השליחות לבניית ארץ ישראל ובכלל זה גם בנייתה של באר יעקב. תושבי המעברה הם סמל עברה של באר יעקב משם צמחה קהילת באר יעקב הענפה והמיוחדת. הכיכר ממוקמת בפינת הרחובות שא נס והדקל. השבוע יועתק עץ הזית הקיים בכיכר ובשבוע הבא יותקן פסל מרהיב, מיוחד ומקורי של טבעות הכרוכות האחת בשנייה ויוצרות חיבור בין העבר, ההווה והעתיד של באר יעקב תוך שילוב אלמנטים ייחודיים המאפיינים את באר יעקב לדורותיה בתוך הטבעות עצמן”.

כיכר נוספת – ברחוב שלמה בן יוסף, מחוץ לביה”ס רמון, מסמלת את עתידה של באר יעקב, הטמון בילדי העיר. גוזלן: “הכיכר תיקרא כיכר תנועות הנוער והיא הוקרה ועידוד לפועלן ותרומתן של תנועות הנוער בעיר. בכיכר יוצב פסל עם הסמלים של תנועות הנוער שלנו והילדים השייכים לתנועות הנוער יוכלו להתגאות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מינה
מינה
2 years ago

קוסמטיקה בלבד! עשייה אמיתית????

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מינה
מינה
2 years ago

קוסמטיקה בלבד! עשייה אמיתית????

דילוג לתוכן