תקציב עירית רמלה, 638,882,000 שקלים – אושר ע”י משרד הפנים

כסף

משרד הפנים אישר את תקציב עיריית רמלה לשנת הכספים 2022 – כ-320 מיליון ש’ לפיתוח, כ-640 מיליון ₪ שוטף. בין היתר, 222 מיליון ש’ הוקצו לחינוך וכ- 100 מיליון ש”ח לרווחה. ראש העיר מיכאל וידל: “רמלה מצויה בתנופה. בתקציב 2022 יושם דגש על שדרוג מערכת החינוך תוך עלייה בהשקעה פר תלמיד, ניקיון העיר, הגברת הביטחון האישי, יותר תרבות, יותר תיירות, שמירה על איכות הסביבה ופיתוח העיר ותשתיותיה כיאה לעיר עולם”.

לדבריו, “אישור משרד הפנים מהווה הכרה לניהול הפיננסי האחראי והמקצועי של העירייה. אני מברך על האישור שיאפשר לנו להעניק לתושבי רמלה שירות טוב ויעיל והמשך רציף לתנופת הפיתוח האדירה בה מצויה רמלה”

במכתב שקיבל ראש העיר מהממונה על מחוז המרכז במשרד הפנים, יונתן בר סימן טוב, נכתב: “בתוקף הסמכות שהואצלה לי לפי סעיף 206 ג’ לפקודת העיריות (נוסח חדש) אני מאשר בזאת את תקציב עיריית רמלה לשנת 2022. סך כל התקציב המאושר (שוטף) עומד על 638,882,000 שקלים”.

ראש העיר מיכאל וידל, בירך על האישור המהיר של משרד הפנים והדגיש, כי תקציב 2022 אושר בהתאם לתוכנית האסטרטגית “רמלה 2030” לשדרוג סל השירותים לתושב, השקעות במערך החינוך ופיתוח העיר ותשתיותיה. וידל, הוסיף כי מדובר בתקציב מאוזן ואחראי שנבנה בשמרנות. התקציב משקף למעשה את תכניות העבודה העירוניות לשנת 2022 ואת תנופת הפיתוח בה מצויה רמלה בימים אלו. ראש העיר הודה למנכ”ל העירייה – רונן עזריה, גזברית העירייה – רוזה עללאל ולכל צוות הגזברות ומנהלי המחלקות והאגפים על תרומתם להכנת התקציב העירוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן