עליה בתחלואה ברחובות: זינוק של 280%

היום (חמישי) התעוררו תושבי רחובות עם הציון 6.06 אשר על פי ציון הרמזור מביא את רחובות להיות עיר כתומה, עם 294 חולים ו-1305 מבודדים. מדובר בזינוק של 280% בהיקף החולות והחולים בעיר, בהתייחס לשבוע קודם.

באתר הבדיקות ברחובות – אתר הפרדסנות נבדקו השבוע כ-1700 איש בממוצע, מידי יום. משמעות הפיכתה של העיר לכתומה או חלילה אדומה היא בבתי הספר העל יסודיים, שבהם יעברו ללמידה מקוונת במידה אם אין 70% מחוסנים בכיתה. חיתוך מצב העיר נעשה לפי צבע העיר מדי יום רביעי ומתחיל בשבוע הלימודים שלאחר מכן, ביום ראשון שלאחריו.

היות ואתמול (רביעי) רחובות הייתה עדיין צהובה – כרגע אין לשינוי הצבע השפעה על הלימודים בעיר. ראש העיר רחמים מלול מעביר מסר ברור: "אני קורא לכל התושבים, שימו לב לעלייה הגדולה בשיעור התחלואה. חשוב שתלכו להתחסן אתם ובני ביתכם, כולל הילדים, ותוכלו למנוע את ההדבקה בקורונה והשלכותיה. ההקפדה על עטיית מסכה, שימוש באלכוג׳ל ושמירת מרחק היא קריטית לבלימת התחלואה".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן