תושב העיר, בן 22, נעצר בחשד שתקף מינית ילד בן 11 וכן תקף פיזית את קרוב משפחתו

ילד
משטרת ישראל בוחנת בימים האחרונים פרשה במרכזה צעיר בן 22 תושב העיר, אשר נעצר בחשד שתקף מינית ילד בן 11, אף הוא תושב רחובות וכן תקף את קרוב משפחתו של הקטין, לאחר שזיהה כי הילד עבר התעללות מינית.
הפרשה התגלתה בערב יום שישי האחרון כאשר אל בגיר בן 22 ניגש קרוב משפחה של ילד בן 11 ובפניו הדגים את המעשים המיוחסים לו. לאחר שקרוב המשפחה הצביע על המעשים שבוצעו על הילד כתקיפה מינית, התקיימה תגרה בין השניים. החשוד התקשה לראות כי מוכיחים אותו ואת מעשיו וחיפש חפץ להזיק לקרוב המשפחה. בחיפוש מהיר הוא מצא חנוכיה מברזל והלם בראשו של קרוב משפחתו של הילד – כתוצאה מכך נגרמו לו חבלות.

המותקף הזעיק את כוחות המשטרה שחשו למקום במהירות, איתרו את החשוד ועצרו אותו. בחקירתו טען כי אותו בגיר (קרוב משפחתו של הילד – ל"ל), ניגש לרכבו כדי להביא מתוכו סכין ולדקור אותו, מאחר וחש מאוים – הוא תקף אותו לפני שהספיק להוציא את הסכין. בדיון הארכת מעצרו טען החשוד בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון, רפי ארניה כי בסך הכל הגן על עצמו.
"מי שיבוא לדקור אותי אני אקפוץ עליו לפני, אני אעשה הגנה עצמית", טען החשוד. המשטרה מסרה לשופט ארניה דו"ח סודי באשר לחשדות המיוחסות לו וביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים לצורך מיצוי החקירה. השופט הסתפק בהארכה בת שלושה ימים, עד ליום חמישי בצהריים. במקביל ולבקשת סנגורו של החשוד, הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן