קייטנת חנוכה בבתי הספר ובגנים יוצאת לדרך: הרישום נפתח מחר בבוקר

נפתחה ההרשמה לקייטנת חנוכה בצהרוני גני הילדים של רשת חוויות, לטובת כלל ילדי הגנים בעיר, לרבות אלו שאינם רשומים לצהרונים במהלך השנה – זאת על בסיס מקום פנוי. ההרשמה מיועדת לילדי העיר שאינם רשומים לצהרונים במהלך השנה, על מנת לאפשר לילדי הגנים להשתלב במסגרת החינוך הבלתי פורמלי במהלך חופשת החנוכה. הקייטנות יתקיימו במשך 5 ימים, בין התאריכים 30.11.2021-06.12.2021, בין השעות 7:30 – 13:00. 

הקייטנה בעלות של 100 ₪ ל-5 ימים, כאשר אין אפשרות לרישום חלקי או יומי. יש לשלוח עם הילדים ארוחת בוקר בכל יום, בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בגן. עוד מציינים ברשת כי ילדי הצהרונים, אשר רשומים לצהרונים במהלך כל השנה, אינם נדרשים לבצע הרשמה, מאחר והם רשומים לקייטנה מראש, זאת ללא תוספת תשלום וליום מלא עד השעה 16:00. 

הרישום יפתח באתר חוויות לכל הילדים הלומדים בגני החינוך המיוחד. סיום מועד ההרשמה: יום שני, (15.11), בשעה 16:00 באתר רשת חוויות. 

צהרוני בתי הספר

החברה העירונית רחובות, באמצעות מחלקת הצהרונים, תפעיל גם השנה את קייטנת חנוכה במסגרת תכנית "ניצנים בחופשות" של משרד החינוך, בכל בתי הספר בעיר. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 6.12-30.11, כ"ו בכסלו – ב' בטבת תשפ"ב (ימים שלישי-שני, לא כולל שישי ושבת), בין השעות 13:00-8:00, ומיועדת לתלמידים בכיתות א'-ג'. במהלך הקייטנה הילדים ייהנו מפעילויות מגוונות ועשירות בנושאי החג, שיועברו באמצעות צוות חינוכי הכולל רכז/ת בית ספרי ומוביל/ה בכל קבוצה.

הקייטנה בעלות של 100 ₪ ל-5 ימים, כאשר אין אפשרות לרישום חלקי או יומי. יש לשלוח עם הילדים ארוחת בוקר בכל יום, בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר. 

הרישום יתאפשר עד לתאריך ה-15.11.21 באתר החברה העירונית.

לא תינתן אפשרות להירשם לאחר תאריך זה. פתיחת התוכנית מותנית בכפוף למינימום נרשמים.

תלמידים אשר רשומים לצהרונים במהלך השנה, אינם נדרשים לבצע רישום לקייטנה, מכיוון שהיא נכללת במחיר החודשי של הצהרון. כמו כן, תלמידי הצהרונים בלבד ימשיכו ליום מלא בצהרון עד השעה 16:00, הכולל ארוחת צוהריים חמה ומזינה ואף יזכו לצפות במחזמר של בימת הנוער – "סביב העולם ב-80 יום".

ראש העיר, רחמים מלול: "כדי להקל על ההורים לקראת חופשת החנוכה, פעלנו על מנת לקיים רישום מתואם ומקביל בין צהרוני גני הילדים ובתי הספר. אני מודה לכולם על שיתוף הפעולה".

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "אנו פועלים על מנת כדי שלהורים יהיה ראש שקט ושמירה על שגרה חינוכית לילדים גם בחופשת החנוכה. השנה הרישום נערך בצורה מתואמת, המקלה על ההורים".

סגן ראש העיר ויו"ר חוויות אמיתי כהן: "רשת חוויות שמחה לתת מענה לכלל ילדי גני הילדים בעיר על מנת לאפשר להורים להמשיך את שגרת החיים ולילדים להנות מפעילות במסגרת איכותית ומהנה. אני מודה לאגף החינוך על שיתוף הפעולה ולמ"מ מנכ"ל הרשת גולן ביטון ולכל צוות אגף הצהרונים וצוותי החינוך על היערכותם לקייטנות החג".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית גאה להפעיל גם בחג החנוכה את מערך הקייטנות בבתי הספר, אשר נותן מענה חינוכי ואיכותי לתלמידי הכיתות הנמוכות ולהוריהם. אני מודה לצוות הצהרונים על ההיערכות המקצועית לפעילות מלאה במהלך ימי החג, ומאחל לכולנו חג שמח, בריא ומלא באור".

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן