ראש המועצה, דרור אהרון על אלימות כלפי נשים: להכריז על מלחמת חורמה כנגדה

השבוע הגיעו כ-200 מתושבי ותושבות גן יבנה ולקחו חלק בערב מיוחד להעלאת המודעות לאלימות המופנית כלפי נשים. הערב התקיים במתנ"ס גן יבנה, בהובלת מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי, ציפי שילוח, האמונה על מעמד האישה במועצה ומנהלת מחלקת משאבי אנוש, לימור לירון סילורה, מנהל המתנ"ס, רפי אברג'יל, מנהלת המחלקה לתרבות ואירועים, אושרי טובי, דבי אדרי ועוד רבים וטובים. 

אלימות כלפי נשים היא תופעה חברתית ורחבה שלא קשורה, האלימות לא קשורה למוצא אתני, למצב סוציואקונומי או לרמת ההשכלה של המעורבים היא מאופיינת בהפעלת כוח כלפי נשים ויכולה לבוא לידי ביטוי באלימות מילולית, כלכלית, התעללות נפשית ופיזית או תקיפה מינית/ אחת מתוך 3 נשים בעולם היא קורבן אלימות, לפחות פעם אחת בחייה ובדרך כלל מאדם קרוב ומוכר לה. 

על רקע הנתונים הללו ולקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים הוחלט לקיים ערב מיוחד להעלאת המודעות בגן יבנה לאלימות כלפי נשים. הערב נפתח בקבלת פנים בכניסה למתנ"ס עם מוזיקת רקע, דוכני יוצרים ויוצרות, קפה ומאפה. לאחר מכן הועלתה ההצגה המרגשת "סתמי ת'פה" שכוללת עדויות אישיות של נפגעות אלימות ולאחריו פאנל שיח עם הקהל והשחקניות בהובלת דנה דבורין. 

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני רוצה לומר תודה לכל המארגנים של הערב החשוב הזה ובמיוחד לציפי מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי ולימור סילורה מנהלת מחלקת משאבי אנוש והאמונה על מעמד האישה. גן יבנה רואה באלימות כלפי נשים בחברה הישראלית תופעה מדאיגה מאוד שיש להכריז על מלחמת חורמה כנגדה. האחריות מוטלת על כולנו להעלות את המודעות לנושא בכל דרך. מועצת גן יבנה תמשיך לפעול בנושא ואנו אומרים בקול רם וברור – גן יבנה אומרת לא לאלימות נגד נשים!".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן