פרסום ראשון: חשד למטען חבלה בחצר בית בשכונת נג'ארה. צפו בוידיאו מהזירה

בהלה בשכונת ישראל נג'ארה עם צאת השבת וכניסת חג ט"ו בשבט: דיירים מהשכונה שבדרום מזרח העיר, הבחינו בקופסת תחמושת סגורה המונחת בכניסה לדירתם המשנית שבחצר הבית.

בעלי הדירה הזעיקו את כוחות משטרת רחובות ולמקום הגיעו בזמן קצר כוחות גדולים אשר סגרו חצי מהרחוב מחשש כי מדובר במטען חבלה. חבלני המשטרה הוציאו מרכבם את הרובוט המיועד לאירועים מסוג זה ונערכו לביצוע ירי על הקופסה ובדיקתה היסודית.

אחד השכנים סיפר ל"רחובות היום" כי עד לאחרונה גר ביחידת הדיור אדם שאנחנו לא מכירים – אולי זה קשור אליו. מזל שמצאו את זה בזמן ושהמשטרה מטפלת בזה".
7d66c464-e8d1-4f4d-8d75-b90703b99b7e

סיכום עבודת החבלנים
לאחר ביצוע ירי על הקופסה החשודה, נאספו החלקים החשודים ונלקחו לצורך חקירת האירוע. הכביש נפתח מחדש והשגרה חזרה לשכונה הקטנה.
גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן