בעל משק ממושב ביל"ו: "חבורת נערים מאושיות מתנכלת לי, אני עובר עינוי, רק רוצה שקט ושהסיפור הזה ייפסק"

לירן

לירן, תושב כפר ביל"ו א' פנה אתמול אל בית משפט השלום בעיר, בדרישה שבית המשפט יורה למשטרה לפעול נגד חבורת נערים משכונת אושיות שלטענתו מתנכלת לו, מבצעת וונדליזם ופוגעת בחיות שלו.

"אני עובר עינוי במשך שישה עשר ימים. במשך שבועיים היו אצלי פריצות, תקיפות באבנים, סכינים, ומוטות ברזל מצד רעולי פנים. אני מבקש לאלץ את המשטרה לפעול", כתב בבקשתו, "הגשתי שלוש תלונות למשטרת ישראל, הם לא עושים דבר. יום יום הם מבקרים אותי ושוחטים לי חיות, אני לא מתפרנס ולא חי כמו בן אדם. האירוע האחרון אירע אתמול, הנער הוא אחד מהנערים שמתנכלים, אני לא רואה שהם נעצרים או נחקרים ולא רואה שום פיתרון.

בעל המשק הוסיף: "הם לקחו לי את החמור והיכו אותו למוות, רצתי אחריהם כמו מטורף. למשטרה יש צילומים של הפנים שלהם, אין לי עזרה ואני מבקש מבית המשפט שיאלץ את המשטרה לתפוס את הכנופיה". השופט מנחם מזרחי דחה את בקשתו של התושב וציין כי לא מסר פרטים מלאים של הנער החשוד מעבר לשם פרטי ובנוסף לא מסר ראיות הקושרות את אותו נער כביכול לאירועים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן