ניידת טיפול נמרץ וניידת צוות לתרומת דם של מגן דוד אדום נחנכו במודיעין-מכבים-רעות

בטקס מיוחד שהתקיים במודיעין-מכבים-רעות, במעמד התורמים בארי ובתיה סיגל, סמנכ"לית שירותי הדם של מד"א פרופ' אילת שנער, מנהל מרחב איילון במד"א אפי בר, בריאן קלמס מבכירי אגודת ידידי מד"א באנגליה וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, נחנכו ניידת צוות להתרמת דם וניידת טיפול נמרץ, אשר נתרמו ע"י משפחת סיגל באמצעות אגודת ידידי מד"א באנגליה.

לאחר הטקס, התקיימה התרמת דם לתושבים, בעזרת הניידת החדשה כשתרום הדם הראשון היה בארי סיגל, תורם הניידת בעצמו. הניידת לטיפול נמרץ החדשה החלה גם היא לפעול בתחנת מד"א בעיר ומצילה חיים. משפחת סיגל תרמה במהלך השנים 2 ניידות טיפול נמרץ, 4 אמבולנסים, 3 אופנועים וניידת צוות להתרמת דם וסייעה בעזרתם להציל את חייהם של כ-30,000 בני אדם ברחבי הארץ.

תחנת מגן דוד אדום במודיעין-מכבים-רעות משרתת כ-230,000 תושבים בעיר מודיעין ובישובים הסובבים אותה, בהם מודיעין עילית, בית חורון, ניל"י/נעלה ואת משתמשי הדרך הרבים בכבישים 443, 431 ו-1 העמוסים. 500 המתנדבים והעובדים, הפראמדיקים, החובשים ובני נוער מגישי העזרה הראשונה מטפלים מדי שנה ב-11,000 קריאות חירום.

התורמים בארי ובתיה סיגל: "היום התגשם חלום, שעליו חלמנו מהיום שייסדנו את "חזון לישראל" לפני 27 שנה, שבו נוכל להציל חיים  גם בקהילה מסביב וגם בישראל. זאת זכות  בשבילנו לשרת, לתת תקווה וכוח לכל מקרה חירום ביחד עם מגן דוד אדום ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. אנחנו לא רק מאמינים בניסים ובחלומות אלא גם בהגשמתם".

מנכ"ל אגודת הידידים באנגליה דניאל בורגר: "אגודת ידידי מגן דוד אדום באנגליה מודה לברי ובתיה סיגל ו"חזון לישראל" על תמיכתם הנדיבה. בזכותם, אלפי נפשות ניצלו ביחד עם מגן דוד אדום בישראל, ארגון ההצלה הלאומית של מדינת ישראל. ברי לא רק תרם כספית לניידת דם, אלא גם היה התורם דם הראשון בניידת החדשה. כל הכבוד! אנו מאחלים עוד שנים רבות של שיתוף פעולה בין חזון לישראל, אגודת ידידי מגן דוד אדום באנגליה ואגודת ידידי מגן דוד אדום בארצות הברית".

ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס: "תודה לבתיה ובארי סגל מעמותת "חזון לישראל", שבחרו לתרום ניידת טיפול נמרץ חדשה וניידת תרומת דם חדשה למד"א, שיוצבו בעיר מודיעין מכבים רעות. בטקס שהתקיים אצלנו בעיר שמחתי לשמוע מאנשי מד"א, כי מודיעין מכבים רעות היא מבין חמש הערים המובילות בהיענות התושבים לתרומות דם. זהו נתון לא מפתיע שבעיר שלנו הידועה בקהילה מתנדבת, מעורבת ותורמת. יישר כוח לתושבי העיר ותודה רבה לארגון מד"א, למתנדבות ולמתנדבים על עבודתם החשובה".

סמנכ"לית שירותי הדם של מד"א, פרופ' אילת שנער: "אנו מודים מקרב לב למשפחת סיגל, על תרומת ניידת הדם החדשה אשר תשמש את צוותי המתרימים במד"א בצאתם למבצעי ההתרמות ברחבי הארץ. הטמפרטורה ברכב החדש והמודרני מנוטרת ובעזרתו ניתן לאגד ולארגן את ציוד ההתרמה בצורה המיטבית ביותר עבור הצוות והמשתמשים בו. הליך העמסת ופריקת הציוד מתבצעת בעזרת מנוף חשמלי ועזרים נוספים, אשר מקלים ומסייעים מאוד לעבודת הצוות בשטח בעת ההתרמה".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן