סערה סביב פרשת התלמידים שהוחזרו מהטיול השנתי בגין התפרעות ושימוש באלכוהול; ויש גם תמונות

בהמשך לפרסום הבלעדי מליל אמש ב”רחובות היום”, ולאור הסערה שהתחוללה בין כל המעורבים, כינס מנהל בית הספר יחד עם נציג ועד ההורים את שכבת התלמידים שהשתתפו בטיול השנתי באילת – כך נודע אחר הצהריים.

הגורמים הבכירים העבירו לתלמידים מסרים ברורים ובראשם סוגיית משבר האמון שנוצר בין המורים לתלמידים ומציאת נתיב לגישור הפערים. כפי שחשפנו אמש, הנהלת אחד התיכונים המוכרים בעיר החזירה כעשרים תלמידים מהטיול השנתי בהסעה מהעיר הדרומית ברביעי שעבר

הסיבה, לטענת צוות המורים כביכול, היא השתוללות בשעות הקטנות של הלילה וחשד כי חלקם אף שתו לכאורה אלכוהול וגרמו להפרעות. לאחר שההסעה הגיעה, התלמידים ירדו בזה אחר זה ואחת האמהות ניסתה לשוחח עם אחד הגורמים בצוות המורים – אולם משזו לא התייחסה היא חסמה את רכבה של המורה באמצעות רכבה שלה. המורה שחששה לשלומה, התקשרה למשטרה.

עם זאת, הנוכחים הם אלו שהרגיעו את הרוחות והצדדים פנו לדרכם. בכרטיסי הפייסבוק והאינסטגרם (המופיעות מטה) של התלמידים ישנה תמונה שכיחה במספר כרטיסים של תלמידים, בה הם נראים חושפים איברי גוף עם קעקועי ציור בעיר הדרומית.

%d7%97%d7%97

11

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן