קלינגר: “הכדורגל הוא לא אוטופיה, גם אותי החליפו יום אחרי שפוטרתי”; על היחסים עם אלדד פרי: “אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד”

אלדד פרי|אלדד פרי

שבוע ימים לאחר שניר קלינגר עזב את מכבי שעריים ומונה למנהל המקצועי החדש של הפועל חיפה, במקומו של אלי כהן הוא פותח את הפה וזה קורה איך לא, בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, עם אופירה אסייג.

“רציתי לחזור, זה בדם שלנו המאמנים”, אמר קלינגר, “נהניתי ממה שעשיתי, אבל אנחנו לא צפויים המאמנים. הכדורגל מושך אותנו פנימה וכשמקבלים הזדמנויות, לפעמים לוקחים אותן. אלי כהן אמר שזה לא היה בסדר, אז הוא אמר. כנראה שככה הוא מרגיש. זה בסדר. זה קורה בכל מקום, וגם לי עשו את זה. רק שיואב אמר לי שאלי סיים את תפקידו, הסכמתי לדבר איתו והמשכנו להתקדם. לא היה שום דיבור לפני זה. עם אלדד פרי סיכמתי שאחרי שהבאנו את אופיר חיים, הכל נסגר בצורה טובה”.

לשאלה “איך אתה מסביר את העזיבה של מכבי שעריים ואת הטעם הרע בחילוף של אלי כהן?”, ענה קלינגר: “אם יודעים את העובדות, אז הטעם ממש לא רע. נתחיל בשעריים, שמעתי את אלדד פרי אומר אצלכם שאני עזבתי בהסכמה מלאה בינינו, שאני לא בנוי להיות המנהל המקצועי. אז מה הבעיה?”.

ולסוגיה המעניינת ביותר האם מערכת היחסים של קלינגר ופרי עלתה על שרטון הוא השיב: “אני נשבע שאנחנו חברים טובים. ההסכמה בינינו הייתה שאני עומד לרשותו בכל מה שהוא יצטרך. לא בא לי להיכנס לדברים האלה. אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן