כעת באולם מופת: ערב הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה; עו”ד יניב מרקוביץ: “הזיכרון של העבר הוא חלק בלתי נפרד מהעתיד”

15542090_10154906023795087_4210609362424200172_n

ברגעים אלה נערך ערב הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה באולם מופת של רשת חוויות בשיתוף תלמידי קריות החינוך, חניכי תנועות הנוער ועיריית רחובות.

האירוע המכובד במעמד ראש העיר, רחמים מלול, יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ ומנכ”ל הרשת עדי דויטש. דוישט בעצמו הוא נכה צה”ל ונמנה ממארגני הערב המרגש.

בישראל ישנם למעלה מ-70,000 פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. כידוע, יום ההוקרה הלאומי נערך מידי שנה, בשלהי דצמבר, כאשר השנה חל היום הזה ב15 בדצמבר. היום הזה, מקנה לציבור הרחב את ההזדמנות לומר תודה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה לומר תודה על ההקרבה, המסירות, העוצמה ועל כך שהם נושאים על גבם יומיום את המלחמות של כולנו.

עו”ד יניב מרקוביץ’ כתב בפרופיל הפייסבוק שלו: “הזיכרון של העבר הוא חלק בלתי נפרד מהעתיד. הפצועים הם אלו שהיו שם בשבילנו והקרב עבורם אף פעם לא תם. זה הזמן להגיד אנחנו זוכרים, מעריכים ומוקירים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן