פיצות, שתייה והגרלת טלפונים חכמים: זה מה שמחכה לבני הנוער שיתחסנו ברחובות

השבוע התכנס קבינט הקורונה העירוני בראשותו של ראש העיר, רחמים מלול, ובן חברים מומחים רפואיים ובכירי העירייה. הקבינט דן בנושא החיסונים לבני הנוער, לאור העלייה בתחלואה בשבוע האחרון בכל הארץ. המומחים הרפואיים בצוות המליצו פה אחד לחסן את בני הנוער מגיל 12 ומעלה על מנת להימנע מתחלואה, בהתאם לניסיון הרפואי שנצבר בנושא חיסון בני נוער בארץ ובעולם.

בתוך כך, בדומה לרשויות אחרות בארץ, גם ברחובות ייפתח מתחם חיסונים מיוחד לבני הנוער שבו יוכלו להגיע ולהתחסן יחד. על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה.

המתחם צפוי להיפתח במתחם חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, ביום שלישי הקרוב, 6.7 בין השעות 16:00-22:00 . במקום יחכו לבני הנוער די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של שני טלפונים חכמים מסוג גלקסי 21.
על מנת להתחסן ולהשתתף בהגרלה יש להירשם מראש בקישור.

במתחם תינתן המנה הראשונה של החיסון, לכל מי שהתחסן תהיה שמורה המנה השניה בעוד שלושה שבועות והעירייה תפרסם בהתאם. כזכור, משרד הבריאות החליט לאמץ את החלטת המומחים הרפואיים ולהמליץ על הרחבת החיסון לבני הנוער בגילאים 12-15, בהתאם לנסיון הרפואי שנצבר בארה״ב ובישראל. יודגש כי לנוכח העלייה הצפויה בנסיעות לחו״ל בחופש הגדול, משרד הבריאות ממליץ מאד להתחסן ולחסן את בני הנוער הצפויים לטוס לחו״ל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן