ישיבת מועצה מיוחדת בלוד; ראש העיר, יאיר רביבו: “המטרה היא חיי איכות, בשקט”

 מועצת העיר לוד בראשות ראש העיר, יאיר רביבו התכנסה אמש לישיבה דחופה ולהפקת לקחים לעתיד, זאת בעקבות מאורעות השבוע האחרון, בה עברה העיר לוד טלטלה שלא הכירה ב-70 שנה האחרונות. לדבריו של רביבו: “העיר לוד ועתידה חשובים לי ולחברי המועצה מאוד, ואנו עם המבט קדימה – לטובת כלל האוכלוסייה המתגוררת ברחבי העיר”.
עוד הוסיף: “נעשה כל מאמץ להחזיר את השגרה השפויה בה חיינו, כאשר המטרה היא חיי איכות, בשקט, ביטחון אישי ושלווה נפשית לכל תושבת ותושב. ב-7 השנים האחרונות אני משקיע כראש עיר לילות כימים בקידומה של לוד, לעיר טובה, חדישה, חיים איכותיים עם תחבורה נגישה לכל חלקי הארץ, מוסדות חינוך שפורחים ומצליחים, חיי תרבות וספורט, פנאי וחברה ועוד ועוד – כעיר מטרופולין היושבת במרכזה של ארץ-ישראל.
בישיבת המועצה קיבלתי מהחברים בה, חיזוק ותמיכה לפועלי ואני מודה להם על כך. אעשה הכל, אבל הכל, בכדי להחזיר לתושבי לוד את שגרת החיים, ולמגר את פורעי החוק. בע”ה נעשה ונצליח!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן