איך מנקים חלונות בגובה?

יש כמה וכמה סוגים של שירותי ניקיון, אחד מהם הינו שירות ייחודי שמצריך כמה וכמה כישורים בולטים והוא ניקיון חלונות שנמצאים בגובה רב. שירות זה, שנהייה לאחרונה יותר ויותר מבוקש בשל המגמה של בניית מבנים לגובה, בנייה שכוללת מספר רב של קומות, מספק מענה מדויק שכולל צוות מקצועי של כמה עובדים שמבצעים את פעולת הניקיון בצורה מקצועית ובטוחה. במרבית המקרים מדובר בניקוי כלל החלונות של בניין משרדים שמשרת חברות ובעלי עסקים שונים ובמקרים אחרים, מדובר בבניין מגורים גבוה שממוקם לרוב בכרך הגדול. בניינים אלה נחשבים ברובם ליוקרתיים ובעלי הבניין והדיירים יבקשו לשמר את המראה הרהוט שלהם. אז מה מציעות החברות השונות במסגרת אותו שירות של ניקיון לגובה ומה כדאי לבדוק בטרם בוחרים את החברה –  התשובה כאן לפניכם.

ניקוי חלונות ראווה של בניינים

במקרה של בניין גבוה, רובינו נביט כל קודם על החיצוניות שלו, ואם המראה החיצוני שלו מוזנח ולא מזמין זה עלול ליצור רושם ראשוני שלילי. החזות החיצונית של מבנה תהווה השפעה גדולה על כל בתי העסק שהוא מכיל בתוכו, וכאמור כל עסק חייב להיראות במיטבו, מבפנים ומבחוץ על מנת שיהיה אטרקטיבי לקהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלו, ולתחזוקה של הבניין יש תפקיד משמעותי. חלונות ראווה נוטים כל הזמן להתלכלך ולהראות מאובקים, בפרט כשהם נמצאים סמוך לכביש סואן ורק חברת ניקוי חלונות בגובה תוכל לסייע בדבר.

מה כוללים שירותי הניקיון בגובה?

שירותי ניקוי חלונות בגובה מאפשרים לעלות לקומות גבוהות במיוחד ולנקות את החלונות ואת כל המשקופים, מה שלא ניתן יהיה לעשות בצורה עצמאית ובהיעדר אביזרים וציוד מתאים. כשמדובר בבניין גבוה, כמו בכל מבנה אחר, יהיה צורך לקרצף ולנקות את החלונות מדי פעם, הן באזור הפנימי וגם החיצוני. אי לכך, מוטב להיעזר בשירותים של חברות שמתמחות בניקוי חלונות בגובה. חברות אלו מחזיקות בצוות מקצועי שמתמחה בתחום שיש לו את כל הציוד והאבזור החדשני ושיודע להיעזר גם בכל טכניקה שמיועדת לניקוי בגובה.

ניקוי חלונות יכול להתבצע בכמה דרכים, הדרך הנאותה והמקצועית ביותר הינה על ידי סנפלינג. צוות הניקיון ייעזר בחבלים שמיועדים לטיפוס סנפלינג שמאפשרים גישה נוחה לכל חלון בבניין. מדובר בשיטת ניקיון  אפקטיבית במיוחד שמספקת אלסטיות רבה והגעה לכל מקום. עוד שיטה נוספת תהיה על ידי במות הרמה, כשהן תאפשרנה לצוות העובדים להצליח לעלות לכל גבוה שיידרש מהם, לעיתים שניים במספר.

מה חשוב לדעת בטרם בוחרים חברה?

אפשר למצוא בימינו לא מעט חברות שמתמחות בתחום הניקיון. ויחד עם זאת, כשפונים לחברה מסוימת, יש לבחון מספר נקודות עיקריות כדי להיות בטוחים שאכן מדובר בחברה אמינה. מאחר שמדובר בניקוי שהוא מסוג אחר, ניקוי שמצריך לא מעט מיומנויות גבוהות, כדאי לבדוק באילו בניינים ביצעה החברה עבודת ניקוי לגובה ולקבל המלצה מהמקומות הללו, כך תבטיחו לעצמכם את המענה ההולם ביותר. בנוסף, כדאי לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים על מנת לבצע את סוג העבודות הללו ושכל שיטת העבודה שלה הינה בטוחה ועומדת בכל התקנים. יש לוודא גם לגבי העובדים שהחברה מעסיקה, האם כולם עברו את ההכשרה הנדרשת של טיפוס לגובה (קורס עם הסמכה). מאחר ששירותים אלה יוצעו בטווח רחב של עלויות, מומלץ לבדוק כמה וכמה חברות שונות ולוודא מה המחיר הנדרש עבור כל שירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן