מונה ליזה >> אן דן דינו מייצגת את ישראל, הפתיחה של נו לימיט, זיו ווינברג חוגג וגילה גמליאל משיקה

1-אן דנדינו|השרה לשוויון חברתי וראש העירייה|זיו וינברג|נו לימיט

"אן דן דינו" מגדרה נבחרה לחנות הייצוגית ליריד ציוד חזרה לבית הספר. ברביעי אחרון סיירו נציגים מחברת סטדלר (ברמן) הגרמנית המייצרת את כלי הכתיבה, ביריד המגוון שנבחר על ידם כיריד המוביל בישראל וזכו לאירוח מצוות החנות בראשם גבי ביטון. אגב, היריד נמצא בתיכון רמון, מרווח מאוד ולגמרי חוויית קנייה נהדרת. שווה קפיצה.

במוצאי שבת חגג זיו וינברג, הנאמבר טו של שלום אזרד ממפלגת 'גשר' את יום הולדתות. הגיעו להרים איתו כוסית של יום חג: דני דורון וכמובן ראש המועצה יואל גמליאל שפירגן לחתן השמחה: "שבע"ה תצליח ב-5 שנים של עשייה בקוליאיציה".

הראיס של גדרה, יואל גמליאל, היה אורח הכבוד בפתיחה החגיגית והרשמית של הסטודיו לאימוני כושר No Limit. הסטודיו לאימוני כושר נפתח על ידי עופר ומאור לוי שידועים מאוד בתרומתם לקהילה במושבה, הן בפאן הכללי והם בתחום הספורט.

בהובלת המשרד לשוויון חברתי והחברה למתנ"סים, נחנך מרכז יזמות וחדשנות בצפון הארץ. השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הגיעה עד קרית ים כדי לגזור את הסרט לחממה בה הושקעו למעלה משני מיליון שקלים, יחד עם ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור, מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי אבי כהן, ומנכ"ל החברה למתנסים רז פרויליך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן