בלעדי!! תושב רחובות, אב ל-3 הוקלט בלייב והודה: "הטרדתי נערים בני 15!!"

מקרה מזעזע שנחשף בשעות האחרונות ועדיין לא הגיע לכותלי המשטרה ובית המשפט – וגם לא בטוח שיגיע… מובא כאן, בחדשות 08, ובמרכזו הטרדה מינית של תושב רחובות, המועסק כמאבטח בחברה המעניקה שירותים למוסד ציבורי, לדבריו. בשיחה מוקלטת בסתר שערך עימו "צייד הפדופילים", נשמע האיש, כבן 35, נשוי ואב לשלושה, כשהוא מודה בעבירות שביצע מול קטינים – נערים בני חמש עשרה בלבד. על פי הדברים שהובאו בשיחה, ביקש האיש, לצורך הכתבה נקרא לו א', משני נערים לפחות, בשיחות שנערכו לאחר שהכירו באפליקציית היכרות, לחשוף את איבר מינם ולשלוח לו תמונות מיניות, שלח אימוג'ים המתארים אקטים מיניים וקיים עימם שיחות על בסיס מיני.

"איך אתה מגיע למצב הזה?" נשאל האיש על ידי "צייד הפדופילים" בשיחה שצולמה והועברה בשידור לייב בפייסבוק. א' השיב: "אני יכול לקרוא לזה באמת רגע של שטות וחלישות הדעת, לגמרי חוסר מחשבה מוחלט".

שאלה: אם זה היה מקרה אחד בסדר אבל יש כאן שני מקרים…?

תשובה: "שניהם קרו באותו הזמן, ממש באותו הזמן, בגלל זה עצרתי את שניהם… רשמתי לו במפורש מתי שהבנתי שאני עושה פה טעות – כשהוא בא ואמר לי 'תקשיב, אתמול נפגשתי עם מישהו, עם בחור, ואז אמרתי לו מי זה שנפגשת איתו, הבטחתי לו לא לספר'. פה הבנתי משהו, שמה שאני עושה לא בסדר… מחקתי את האפליקציה".

שאלה: אתה משמיד ראיות?

"את האפליקציה מחקתי כבר… אני לא רוצה להיות יותר באתרים האלה בשום צורה שהיא".

**

צפו בהקלטה המוסתרת:

בהמשך הדברים מתאר א' כי לפני כשלושה שבועות חש מאוים לאחר שצלצלו אליו וביקשו לסחוט אותו. לדבריו הוא ניגש לחבר, שוטר בתחנת רחובות, והתייעץ עימו בנושא. השוטר המליץ לו להגיש תלונה במשטרה.

שאלה: באיזו תחנת משטרה הגשת את התלונה?

"ברחובות. אני מכיר שם איזה שוטר. פניתי אליו אישית ואמרתי לו 'תגיד לי, מה אני עושה במצב שאני מקבל טלפון מחסוי, שיודעים שאני נשוי וגם נמצא בקשר עם גברים ורוצים ממני כסף. מה אני אמור לעשות במצב כזה? הוא אמר לי 'אתה מגיש תלונה על סחיטה'. זה מה שעשיתי, לא מעבר לזה". בהמשך הודה: "הפחד שלי הוא ממצב שזה יגיע לאישתי, אם זה יגיע אליה החיים לי חד משמעית, בלי שום ספק, מתרסקים באותו רגע".

שאלה: אם אתה מגיש תלונה למשטרה ואתה מספר לשוטר בעיר שבה אתה גר… איך חשבת שזה יישמר בסוד?

"הוא אמר לי ברגע שאתה מגיש תלונה אנחנו נטפל בזה, נראה מי מנסה לקחת ממך כסף"

**

עוד סיפר א' מרחובות כי כשביצע את המעשים – לא ידע כי מדובר בדברים פליליים. "אני לא ידעתי שמה שקורה זה שהוא מדבר איתי ושולח לי הודעות זה נקרא הטרדה. בדקתי את החוק – נכנסתי לגוגל ורשמתי מה החוק אומר לגבי קיום יחסים עם נערים בני 15 ומעלה וראיתי שזה אסור בשום צורה שהיא…. מלכתחילה אני מודע לזה שאני אידיוט, לא הייתי צריך להיכנס לזה בשום צורה שהיא… לא יודע איך להגדיר את עצמי בנושא הזה.. טיפש מוחלט… ואני בדרך כלל בנאדם שלא נותן לעצמי להיגרר".

שאלה: אם היו עושים את זה לילד שלך?

"אם הילד הזה היה הבן שלי – הייתי פועל בכל דרך". בהמשך אמר: "בגלל הסיטואציה אני בסערת רגשות, סוג של אובד עצות ולא יודע מה לעשות כרגע"

**

לאחר שסיים עימו את השיחה, והמליץ לו למסור הודעה במשטרה על מעשיו לפני שתוגש נגדו תלונה, אמר "צייד הפדופילים": "האיש הזה הטריד כמה ילדים ופנו אליי וסיפרו לי. אמרתי להם ללכת למשטרה אבל הם אמרו שהמשטרה לא תעשה שום דבר אז התקשרתי אליו. הוא מודה בהכל. לפחות הוא לא משקר. רוב האנשים מתחילים להמציא כל מיני בולשיט".

מה יחליט א'? האם "צייד הפדופילים" יגיש נגדו תלונה במשטרה? נמשיך לעקוב.

להקלטה המלאה-לחצו כאן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן