מסתמן: יחל חוק שיקבע מנגנון פיצויים מרכזי ושקוף לכלל המגזר הפרטי שנפגע במשבר הקורונה

עודד פורר

נשיאות המעסיקים והעסקים הכוללת את התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות חקלאי ישראל ומייצגת 85% מהמועסקים במגזר הפרטי, סיכמה עם יו״ר ועדת הכספים, ח״כ עודד פורר, על קידום הצעת חוק שתקבע מנגנון פיצויים מרכזי ושקוף לכלל המגזר הפרטי שנפגע במשבר הקורונה.

 

 

ח״כ פורר ציין בישיבת ועדת הכספים שהסתיימה זה עתה כי ההצעה תונח על שולחן הכנסת כבר השבוע. יודגש כי מנגנון שכזה בוצע בהצלחה אחרי מלחמת לבנון השנייה. נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״המדינה איבדה שליטה לחלוטין. אנחנו רואים עוד ועוד בעלי עסקים במגזר הפרטי שמתכוונים לפעול בניגוד לתקנות לשעת חירום ועוד בעלי עסקים שקוראים למרד תשלומים. המדיניות של הממשלה לזרוק עצם לבעלי עסקים כל שבוע מסוכנת ועלולה להביא למרי אזרחי של המגזר הפרטי ולכן החלטנו לקחת את העניינים לידיים ולקדם חקיקה יחד עם ח״כ פורר שתקבע מנגנון פיצויים מרכזי לכלל המגזר הפרטי״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן