לבקשת ראש העיר, רחמים מלול: מכון ויצמן יערוך בדיקות לגילוי נשאות הנגיף בבתי אבות

ראש העיר רחמים מלול פנה בבקשה דחופה לנשיא מכון ווייצמן, פרופ’ אלון חן, בבקשה לבצע בדיקות לגילוי נשאות לנגיף הקורונה בכלל בתי האבות ובתי הדיור המוגן בעיר.

בקשתו של ראש העיר נעשתה על רקע הגילוי כי שלושה עובדים בבית האבות נווה עמית התגלו כנשאים של הנגיף, בבדיקות מדגמיות שנערכו במקום. במכון וויצמן פעלו בשבועות האחרונים על מנת לפתח מערכת זריזה וחדשנית לביצוע בדיקות נשאות. ראש העיר פנה לפרופ’ חן בבקשה לבצע בהקדם האפשרי את הבדיקות לכלל הדיירים וצוותי העובדים בבתי האבות ובתי הדיור המוגן בעיר, בהיקף של כ- 1000 בדיקות. פרופ’ חן נענה לבקשה והדבר מבוצע בימים אלה.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו פועלים כל העת בדרכים שונות על מנת למנוע את ההדבקה והתפשטות נגיף הקורונה בעיר, והתושבים משתפים פעולה באופן יוצא מן הכלל. חשוב מאוד דווקא בזמנים כאלה לא לשכוח את האוכלוסיה הפגיעה ביותר של מי שזקוקים לטיפול ולדאגה, ואינם עצמאיים. לכן פניתי באופן דחוף לרתום את עזרת מכון ווייצמן למדע, ואני מודה לפרופ’ חן על ההירתמות המיידית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן