שר הפנים אריה דרעי מונה כפרויקטור הראשי למגזר החרדי והערבי בטיפול משבר הקורונה

אריה-דרעי

במכתב ששיגר היום (יום א׳) יו״ר המל״ל מאיר בן שבת, לשר הפנים, אריה דרעי, על דעת רה״מ ושר הבריאות, התבקש השר דרעי לשמש כפרויקטור שירכז את כל העבודה במגזר החרדי והערבי בטיפול משבר הקורונה, בשיתוף פעולה עם שאר הגורמים.

השר דרעי נאות לבקשה וכבר היום (יום א׳) אחר הצהריים נכנס לעובי הקורה בעבודת מטה נרחבת בכל התחומים הדרושים, כדי לסייע במאבק למניעת התפשטות הנגיף במגזרים אלו. בשעת אחר הצהריים סייר מנכ״ל משרד הפנים, מרדכי כהן וצמרת משרד הפנים בעיר בני ברק, יחד עם בכירי, עיריית בני ברק. כבר היום נפתח מרכז בידוד למבודדים בקמפוס חינוכי בבני ברק.  בנוסף, הורה השר דרעי לחפש בדחיפות מרכז לחולי קורונה כדי להוציא אותם מריכוזי הערים.
השר דרעי הוסיף כי בימים האחרונים מוציאים כל גדולי ישראל פסקי הלכה ודורשים להשמע להוראות משרד הבריאות. יש אף אישור של רבנים של מי שלא שומר על בידוד על לי הוראות משרד הבריאות, להוקיע אותו קשות ולדווח עליו לרשויות המוסמכות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן