ד”ר רוני באום: “אנחנו הולכים לתקופה של סגר, מכירים אזרחים ותיקים שצריכים סיוע? הכירו לו את מוקד 8840*”

“אנחנו הולכים לתקופה של סגר”, על הדברים הללו אמונה  ד”ר רוני באום, חברת מועצת העיר רחובות הממונה על תיק אזרחים ותיקים, המפרסמת בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה רשומה המתייחסת לאוכלוסיית הגיל השלישי.

“אנחנו הולכים לתקופה של סגר. לא ברור ההיקף הסופי ולאן זה הולך אבל דבר אחד ברור – האזרחים הותיקים הם אוכלוסיית הסיכון הגדולה ביותר. אני מבקשת מכם/ן שכל אזרח ותיק ששמעתם עליו או בסביבתכם יכיר את המספר כוכבית 8840 שהוא מוקד שבזמני שגרה מטפל במיצוי זכויות לאזרחים ותיקים במשרד לשיוויון חברתי, אבל עכשיו נוסף לו כוח אדם ומתנדבים, כך שיטפל בכל נושא ועניין – החלפת נורה, קניות וכו׳ וכך יחסוך יציאה של אזרחים ותיקים החוצה לשם הגנה עליהם”.

לחדשות 08 אומרת ד”ר באום כי הנושא משמעותי ביותר ויש להפיצו לכל עבר – בכדי למנוע מצב בו האוכלוסיה המבוגרת המתמודדת יום יום עם סוגיות שונות, שאת רובן ניתן לפתור בשיחת טלפון ל-8840*”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן