באר יעקב: השוטרים והפקחים יוכלו להטיל קנסות מנהליים על מפרי צווי בידוד

לפני שעה קלה נערכה פגישה בין ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן, לבין מחזיק תיק שפ”ע ואחראי על השיטור, ג’קי גונגרדי, לגבי תחומי תפקוד השיטור והפיקוח העירוני. בפגישה הוחלט ליישם את יוזמת השר לביטחון פנים שקיבלה עוגן כתקנות בהחלטת הממשלה מהבוקר, לטובת התמודדות עם נגיף הקורונה והגנה על בריאות הציבור.

משטרה

במסגרת התקנות שאושרו, יוכלו השוטרים והפקחים להטיל קנסות מנהליים על מפרי צווי בידוד או צווי הגבלת ההתקהלויות שפורסמו אמש. לצורך כך, כבר מחר יוכשרו כל 13 מאבטחי מוסדות החינוך למשימה ויצאו לשטח לשמור על הסדר הציבורי בפארקים, במרכזי הפניות וכדומה.

במקביל, ניתנה הנחיה לפיה הפקחים לא יאכפו עבירות חנייה ברחבי היישוב למעט עבירות קשות כגון חניות המהוות סכנה או חוסמות את התנועה, חניות בחנית נכים או באזורים המוקצים לתחבורה ציבורית. לדברי גוזלן: “אני מבקש מכולם להישמע להוראות הממשלה, לשמור על הסדר הציבורי, להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על היגיינה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן