קורונה • מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד: “גוברת הדאגה שבתי הספר והגנים אינם מקומות מוגנים”

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד פנתה לראש הממשלה, בנימין נתניהו בבקשה להתגייסות דחופה של המדינה כדי לשמור על ציבור התלמידים ועובדי ההוראה. ״ככל שעולה מספר החולים, גוברת הדאגה כי בתי הספר וגני הילדים, אינם מקומות מוגנים ועלולים לייצר הדבקה”, ציינה בן דויד במכתב ששיגרה באופן בהול לנתניהו.

“אבקש כי תטיל את כל כובד משקלך כדי לדאוג באופן מיידי לחיטוי מקומות הלימוד ולאספקת ציוד חיטוי ומיגון באופן מיידי: אקונומיקה, אלכוהול ג׳ל, מסכות וכפפות. כמו כן, יש להטיל אחריות על הרשויות המקומיות למצוא פתרון לחטא מדי יום את בתי הספר וגני הילדים. זאת במטרה לשמור על בריאות התלמידים ועובדי ההוראה ולעצור את המגיפה. בנוסף, ולמרבה הצער, אני מקבלת דיווחים בימים האחרונים כי ישנם הורים שאמורים להימצא בבידוד אך מביאים את ילדיהם לגן/ לבית הספר. בכך הם מפרים את ההנחיה ומסכנים את הצוותים ואת יתר התלמידים.

“להערכתי, אם נושאים אלו לא יטופלו בהקדם הרי שבתי הספר והגנים יהפכו למקומות המהווים סכנה – הן לתלמידים והן לעובדי ההוראה – השוהים בהם. ולכך לא נוכל להסכים. הנני חוזרת ומבקשת כי תורה לכל הגופים הרלבנטיים, לנקוט בצעדים מיידיים על מנת למנוע מצב חירום במוסדות החינוך, שעלול לעלות בבריאות עובדי הוראה ותלמידים, גם אם הדבר יהיה כרוך בסגירת מוסדות החינוך״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן