הקוסמטיקאית סמדר לוי משיקה משיקה קליניקת בוטיק למגוון רחב של טיפולי פנים | ויש גם מבצעים!

סמדר לוי, קוסמטיקאית פרא-רפואית, מוסמכת, עם ניסיון של כ-20 שנה בתחום. מציגה מתיחת פנים לקלינקה ומשיקה קליניקת בוטיק עם 2 חדרי טיפול אשר תציע מגוון רחב של טיפולי פנים. הקליניקה ממוקמת ברחוב הרי אדום 50 כניסה ב’, רחובות. לסמדר ידע קליני רחב, עיוני ומעשי, אותו רכשה בלימודי קוסמטיקה ודרמטולוגיה נרחבים ואינטנסיביים והיא נמצאת כל הזמן בשאיפה מתמדת להרחיבו.

 

כאמור, הקליניקה מציעה 2 חדרי טיפולים. הראשון מיועד לטיפולי פנים וטיפולי הסרת שיער והשני מיועד לתחום הציפורניים (בניה, מניקור, פדיקור , לק ג’ל ועוד), בו זמנית ניתן לטפל ב 2 לקוחות במקביל כשכל אחת בטיפול שונה. מתיחת הפנים שעברה הקליניקה, באה לידי ביטוי גם מהבחינה העיצובית שנעשתה בהשראת החדשנות, המקצועיות, המכשור, הניקיון והדיסקרטיות – ערכים בהם מאמינה סמדר ואשר על פיהם פועלת.

העיצוב החדש, מתכתב עם שיטות הטיפול העדכניות ביותר לרבות  האבזור החדיש שבחדר הטיפול  וכן שילוב אלמנטים עיצוביים שיביאו ליצירת אווירה מתאימה ולתחושת רוגע ופינוק אותם  רוצה סמדר  להעביר ללקוחות. בלימודיה רכשה סמדר כלים וידע לטפל בעור על בסיס אבחון קליני מדויק ולכן מציעה שיטת טיפול דו עומקית. לצורך כך החומרים בהם סמדר עושה שימוש הם חומרים  פעילים ומשלבים בין הקוסמטיקה המסורתית לפרמצבטיקה.

לדברי סמדר לוי: “אני מתרגשת מאוד על הרחבת הקליניקה מה שיאפשר ללקוחותיי להרגיש הרבה יותר כשהן מגיעות לטיפול. הקליניקה תוכננה כדי לענות על הצורך של האווירה ותחושת הפינוק החשובה כל כך ובמקביל לאפשר מספיק מרווח ומרחב לתחושת פרטיות ושקט. כך משיגים תוצאות טובות יותר לעור הפנים”.

לרגל ההשקה מציעה סמדר  מגוון רחב של טיפולים באמצעות מכשור מיוחד במחירי אטרקטיביים במיוחד: (בתוקף עד ה-19.3.2020).

כתובת: הרי אדום 50 כניסה ב’ רחובות, לתיאום פגישת אבחון (ללא עלות): 054-7695185

טיפולים להצערת העור כדוגמת:

טריבלה – (סדרת 3 טיפולים)  1490 שקלים + טיפול דיימונד (מיצוק העור) במתנה

טיפול פרקשיונל – לטיפול במיצוק/ צלקות פוסט אקנה וצלקות בכלל / קמטוטים/ מרקם העור (סדרה של 5 טיפולים)  4600 שקלים  (במקום 5500 שקלים ומקבלים טיפול מיצוק במתנה+  מוצר במתנה (שווי 710 שקלים

טיפול דיימונד למיצוק העור- 5 טיפולים 2000 שקלים  (במקום 2500 שקלים)

טיפולי פיגמנטציה / נימי דם (סדרה של  5  טיפולים)   1400 שקלים  (במקום 1750 שקלים)

טיפולי אקנה (סדרה של 5 טיפולים)  במחיר של 800 שקלים (במקום 1000 שקלים)

(צילום: מרוה הרוש)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן