שיר לוי בת ה-16 מרחובות נפצעה קשה באתר החרמון. החשד: לא נחגרה בתחילת הנסיעה

ניידת טיפול נמרץ של מדא ומסוק מדא צילום עודאי בסול (1)

זהו היה יום קשה עבור בני משפחתה של שיר לוי בת ה-16 מרחובות, שנפצעה אמש (רביעי) באורח קשה בתאונה באתר החרמון. בני המשפחה הגיעו לבית החולים רמב”ם בחיפה שם עברה ניתוח ראש קשה ומשברים בפלג הגוף העליון. כעת עולות תהיות רבות כיצד האירוע הקשה התרחש.

ניידת טיפול נמרץ של מדא ומסוק מדא צילום עודאי בסול (1)

לוי, הגיעה לאתר החרמון במסגרת טיול לילדי עובדי בית החולים קפלן, שם מועסקת אמה. לפי עדויות, שיר עלתה על המזחלת, ובזמן הנסיעה פשוט עפה מהמתקן. חברתה של שיר, נשארה על המתקן מבלי שהייתה לה אפשרות לעצור, ולא ידעה על מצבה, ובמהירות הבזק התקשרה לאמא שלה לספר את אשר קרה.

סמל זיו צ’צקס, פרמדיקית בגדוד 411, נמנתה עם הצוותים הראשונים שהגיעו למקום. “הגענו אליה באמצעות ‘חתול שלג’ ואחר כך המשכנו ברגל. כשהגענו היא הייתה מחוסרת הכרה. צוות של האתר סייע לה. לאחר בדיקה מהירה הובן שמדובר בחבלת ראש, חילצנו את הפצועה מהמתקן והבאנו אותה בזריזות לחתול השלג. במהלך הנסיעה ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופתחנו לה נתיב אוויר. ברגע שנתיב האוויר שלה היה בשליטתנו התקדמנו אל עבר מנחת המסוקים וחברנו למסוק”, סיפרה.

המשטרה חקרה במשך שעות ארוכות את ארבעת עובדי האתר ושחררה אותם בתנאים מגבילים. לפי עדויות נוספות שהגיעו למשטרה, לוי לא חגרה בזמן הנסיעה במתקן, אך קיים חשד שהעובדים פשוט לא חגרו אותה.

חשוב לציין: המתקן אמנם מכונה “אקסטרים”, אך למעשה מדובר על מזחלות הנעות על מסילה במהירות של עד 45 קמ”ש ובשליטת הגולש, ומתאימות גם לילדים בני 3 ומעלה. ילדים עד גובה 1.45 מ’ חייבים בליווי מבוגר במתקן.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן