הסתבכות פלילית עלולה להשפיע על כל מהלך החיים

כמעט כולם ימצאו את עצמם ביום מן הימים עם הסתבכות כלשהי עם החוק. ההסתבכות עלולה להתרחש גם לאנשים הישרים ביותר, עקב אי ידיעה של החקיקה, בדיקת גבולות, או פשוט היגררות ולחץ חברתי. ההסתבכות הפלילית עלולה להשפיע על כל מהלך החיים. המשפט שם את הנאשם במצב מאוד לא נעים בפני הסביבה שלו, גם אם בסופו של יום הוא יצא זכאי.

נוסף על כך, לאחר ההסתבכות הפלילית עלול להישאר רישום פלילי, שיפגע בסיכויי הנאשם להתקבל לעבודה, לקבל ויזה לחו"ל ועוד. הסתבכות פלילית עלולה להשפיע על כל מהלך החיים, ועדיף כמובן להימנע ממנה מראש. עם זאת, אם כבר הסתבכתם, חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין פלילי ברמה גבוהה.

איך נבחר עורך דין פלילי ברמה גבוהה?

למרות שהיינו רוצים להאמין שרשויות הצדק ישפטו אותנו בצורה זהה בלי קשר לאיכות הייצוג, למעשה לאיכותו של עורך הדין המייצג אותנו השפעה אדירה על פסק הדין. חשוב להשקיע זמן ולבחור עורך דין פלילי ברמה גבוהה, וכדי לעשות זאת חשוב לעקוב אחרי מספר דגשים עיקריים:

  • ניסיון: עורך דין הוא אחד מהמקצועות בהם לניסיון ערך מוסף אדיר. גם עורך דין צעיר שהצטיין בלימודיו, לא יוכל להעניק שירות באותה רמה כמו עורך דין עם ותק ארוך שנים, שמכיר את השופטים ואת הפסיקה הקודמת בנושא. בחרו בעורך דין פלילי שייצג בהצלחה נאשמים בעבירות דומות.
  • היסטוריה משפטית: ניתן לחפש אחר ההיסטוריה המשפטית של עורך הדין שבחרנו, ולראות מה היו הדיונים בבית המשפט בהם השתתף. כך תוכלו לראות באופן ישיר את התוצאות של עורך הדין, ואת כמות הניסיון שיש לו בתחום. זכרו, שככל שעורך הדין איכותי יותר הוא עשוי להתפתות לייצג מקרים קשים יותר להגנה, ולכן התוצאות שלו בהתאם יפגעו.
  • אמינות: משפט פלילי הוא זירה בה הנאשם ועורך הדין שלו פועלים יחד, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, מחיקת רישום פלילי. כדי שהסיכויים להצלחה יגדלו, עלינו לסמוך על עורך הדין שלנו בצורה מלאה. לכן, חשוב לבחור בעורך דין אמין, כזה שנוכל לספר לו הכול ולקבל ממנו ייעוץ גם על פרטים אישיים בחיים שלנו שיוכלו להשפיע על תוצאות המשפט.

למרות שכולנו רוצים מחיקת רישום  פלילי, לפעמים אין ברירה אלא להתפשר

פעמים רבות, מחיקת רישום פלילי היא משאת נפשם של הנאשמים. ביטול רישום משטרתי או פלילי מחזירה את הנאשם אל נקודת האפס, בה אין יותר זכר לכתב האישום. למרות שמדובר בשאיפה מובנת מאליה, חשוב מאוד לדעת להתפשר במהלך המשפט. לעיתים, התעקשות יתר עשויה להוביל לתוצאות גרועות יותר מאלו שהייתם משיגים אם הייתם מתפשרים על עסקת טיעון, וכמובן לבזבוז כספי משמעותי בהרבה על הליכי משפט.

(תמונה PIXABAY)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן