בזמן הנכון, במקום הנכון: חייה של עדי ניצלו בזכות בזכות תושיית צוות המרפאה

לאחרונה הגיעה עדי אפרת אללוף (33), תושבת באר יעקב ועובדת במשרד עורכי דין, להודות בחום לד”ר אידית וייסבוך, רופאת משפחה בכירה, על הצלת חייה בזכות תושייה של הצוות והקשבה ללקוחות.

היא מתארת את אותו אחר הצהריים בחודש מאי 2019 כשהגיעה למרפאה עם כאבים בצד שמאל. “לא דמיינתי שאני נמצאת במצב מסכן חיים. בסך הכל כאב בטן. אבל לא אשכח לעולם את המבט בעיניה של ד”ר וייסבוך שמיד ידעה שמדובר בבעיה חריפה בכליות ושלחה אותי למרכז הרפואי קפלן ברחובות לאבחון מדוקדק וטיפול בהתאם”. צוות חדר המיון מצא תוך דקות שמדובר באלח דם, שזה מצב מסכן חיים באופן ממשי, ועדי אפרת הוכנסה תוך דקות לחדר הניתוח להוצאת אבנים מהכליה, ולאחר מכן הועברה ליחידה לטיפול נמרץ למספר ימים.

ד”ר אידית וייסבוך אמרה כי אין ספק ששיתוף הפעולה בין צוות המרפאה ובית החולים קפלן הציל את חייה של עדי אפרת ובנוסף לכך הביא לטיפול רפואי טוב ומהיר עבורה. “מכיוון שהצוות במרפאה מכיר את עדי ואת משפחתה עמדנו בקשר עם בית חולים קפלן ויכולנו לעזור לה בתיאום תורים, בהסבר על מצבה הרפואי, היינו עבורה קשר עם בית החולים, ואוזן קשבת לכל דבר ועניין שרק הייתה צריכה בתקופת מחלתה. והכל קרוב לבית”. אלח דם נגרם מזיהום חיידקי אשר חדר לזרם הדם ונגרם במקרה זה כתוצאה מאבנים בכליות, מסבירה ד”ר וייסבוך. “אני נמצאת בקשר ישיר וחם עם צוות המומחים ממחלקות שונות בקפלן וכל בעיה שיש עם מטופלים שלנו, אנחנו יוצרים קשר ישירות וזוכים ליחס טוב ומהיר, כמו במקרה של עדי אפרת”.

עדי אפרת חיבקה את ד”ר וייסבוך ואמרה: “אני מודה לאלוהים כל יום מחדש שיש בישראל רופאים מדהימים ואכפתיים כמו ד”ר וייסבוך. היא המלאך השומר שלי. אם לא היא, לא הייתי בחיים היום. ועל כך תודתי הגדולה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן